عکس؛ پیتزا خوردن کانته در حالی که بازیکنان چلسی جشن قهرمانی گرفته بودند!

عکس؛ پیتزا خوردن کانته در حالی که بازیکنان چلسی جشن قهرمانی گرفته بودند!

پایگاه خبری فوتبالی - در تصاویری که از رختکن چلسی در شب قهرمانی سوپرجام اروپا منتشر شده است، رفتار انگولو کانته ستاره فرانسوی بیش از بقیه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی و هواداران قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، چلسی در ضربات پنالتی مقابل ویارئال با نتیجه شش بر پنج پیروز شد تا روز چهارشنبه فاتح سوپرجام اروپا شود. بدین ترتیب توماس توخل در کمتر از یک سال حضور در چلسی توانست دومین جام اروپایی خود را ببرد و بازیکنانش هم در رختکن جشن گرفتند و خوشحالی کردند.

میسون مونت که در نیمه دوم وارد زمین شد ویدیویی از چالوبا و تامی آبراهام منتشر کرد که در رختکن حرکات موزون انجام می دهند اما جالب ترین نکته کلیپ مربوط به کانته بود که بدون توجه به هم تیمی هایش در حال خوردن پیتزا بود!

ویدیوی دیگری نیز از رقصیدن کورت زوما و آنتونیو رودریگر منتظر شده است که مدافع فرانسوی از کانته می خواهد که به آنها ملحق شود اما انگولو لبخند می زند و خیلی محترمانه این درخواست را رد می کند.

کانته در نیمه دوم بازی چلسی و ویارئال از زمین خارج شد. این بازیکن یکی از ستارگان تیم توخل در فصل گذشته بود که به خصوص در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی درخشید. 

چلسی اولین بازی خود در لیگ انگلیس را شنبه مقابل کریستال پالاس خواهد داشت.

4125