کپا در آغوش پیتر چک پس از درخشش در پنالتی‌ها (عکس)

کپا در آغوش پیتر چک پس از درخشش در پنالتی‌ها (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی پس از تساوی 1 بر 1 در پایان 120 در فینال سوپرجام اروپا مقابل ویارئال، در ضربات پنالتی موفق شد این تیم را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان رقابت های سوپرجام اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، اما نقش یک چهره در این قهرمانی چلسی بسیار برجسته بود و آن هم کپا آریزابالاگا، دروازه بان اسپانیایی چلسی بود. کپا در اواخر این بازی و نزدیک به دقیقه 120، به جای مندی وارد زمین شد و هدف توخل از فرستادن او به میدان، مهار پنالتی ها بود که البته کپا هم در این کار تا حدودی موفق عمل کرد و علاوه بر مهار دومین پنالتی ویارئال، آخرین پنالتی آن ها را هم که توسط رائول آلبیول زده شد، مهار کرد تا بدین ترتیب موجب قهرمانی چلسی در سوپرجام اروپا شود.

کپا پس از درخشش در پنالتی ها در آغوش پیتر چک قرار گرفت. مردی که خودش زمانی دروازه‌بان افسانه ای چلسی بوده است. درخشش پیتر چک در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2011/12 مقابل بایرن مونیخ و مهار پنالتی ها توسط او که در نهایت اولین قهرمانی چلسی را در چمپیونزلیگ رقم زد، همچنان در خاطرات باقی مانده است. کپا اکنون با مهار پنالتی در یک فینال اروپایی به نوعی یاد و خاطره پیتر چک را زنده کرد و در آغوش او قرار گرفت.

1470