واکنش تیمو ورنر به پیوستن لوکاکو به چلسی

واکنش تیمو ورنر به پیوستن لوکاکو به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی معتقد است که حضور روملو لوکاکو در این تیم، سبب پیشرفت او خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های انگلیسی و ایتالیایی مدعی هستند که چلسی با مبلغ 98 میلیون پوند موفق به جذب روملو لوکاکو از اینتر شده است و این ستاره بلژیکی قرارداد پنج ساله با آبی‌های لندن خواهد بست. حال باید دید که با وجود لوکاکو، توخل چه ترکیبی برای بازی اول چلسی در لیگ برتر اتخاذ می‌کند. 

به نقل از سایت گل، روملو لوکاکو یکی از ارکان اصلی اینتر در فتح اسکودتو بود. فصل گذشته نراتزوری موفق شد پس از یازده سال، بار دیگر قهرمان سری آ شود، اما تنها پس از گذشت یک هفته، آنتونیو کونته به دلیل مشکلات مالی از این باشگاه جدا شد و اشرف حکیمی نیز راه کونته را در پیش گرفت و به پاریسن ژرمن ملحق شد. اما حالا لوکاکو نیز نراتزوری را ترک کرده است. 

تیمو ورنر درباره پیوستن لوکاکو به این تیم به اسکای اسپورتس گفت: "او یکی از سه مهاجم برتر دنیا است و هیچ شکی در آن نیست. فکر نمی‌کنم که لازم باشد چیز زیادی درباره او بگویم. لوکاکو یک مهاجم در سطح کلاس جهانی است و برای هر تیمی مفید خواهد بود. در زمان حضورم در لایپزیش، زمانی که یک مهاجم هدف در کنارم بازی می‌کرد، باعث شد عملکرد من نیز پیشرفت کند و فکر کنم حضور لوکاکو نیز باعث پیشرفت بیشتر من شود."

4416