مهاجم چلسی در آستانه پیوستن به رم قرار گرفت

مهاجم چلسی در آستانه پیوستن به رم قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی با پیشنهاد چهل میلیون یورو آ اس رم برای جذب تامی آبراهام مهاجم انگلیسی خود موافقت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر باشگاه رم تیاگو پینتو، در نظر دارد تا این انتقال هر چه سریع‌تر انجام شود. ادین ژکو مهاجم بوسنیایی جالوروسی به عنوان جانشین روملو لوکاکو، به اینتر فروخته شد و حالا ژوزه مورینیو به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است و تامی آبراهام در صدر لیست آقای خاص قرار دارد. البته تاکنون رم و آبراهام به توافقات شخصی دست نیافته‌اند و آرسنال نیز هنوز مشتری این بازیکن است. 

به نقل از سایت گل، این انتقال قرار است با بند باز خرید انجام شود. به این معنی که در آینده، آبی‌های لندن می‌توانند با پرداخت مبلغی، او را به استمفوردبریج بازگردانند. 

تامی آبراهام زیر نظر توماس توخل، بسیار کم به بازی گرفته شد و حالا این مهاجم بیست و سه ساله در آستانه ترک چلسی است. حالا با وجود پیوستن روملو لوکاکو و همچنین حضور تیمو ورنر، احتمال بازی کردن تامی آبراهام خیلی کم شده است. توماس توخل درباره این بازیکن گفت: "واضح است که او اصلا از وضعیت نیم فصل قبل راضی نبود و شاید این دلیل ناراحتی‌اش باشد. شاید تقصیر من بود که به او فشار نیاوردم و همانند بقیه به او اعتماد نداشتم."

4416