رکورد ویژه حکیم زیاش با گلزنی به ویارئال در سوپرجام اروپا

رکورد ویژه حکیم زیاش با گلزنی به ویارئال در سوپرجام اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در نیمه اول فینال سوپرجام اروپا با نتیجه یک بر صفر ویارئال را شکست داد که در این نیمه تک گل چلسی را حکیم زیاش، هافبک هجومی چلسی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، حکیم زیاش در مقطعی در لیگ هلند، آقای پاس گل آن لیگ شد و پس از آن بود که در فوتبال اروپا مطرح شد و مشتری های بزرگی پیدا کرد و در نهایت راهی چلسی شد. این بازیکن که توانایی بازی در پست هافبک هجومی و وینگر را دارد، اصالتا مراکشی است و اکنون در فینال سوپرجام اروپا میان چلسی و ویارئال برای چلسی گلزنی کرده است و گل اول این بازی را به ثمر رسانده است.

زیاش با این گلزنی یک رکورد ویژه را برای خودش و کشورش در فینال سوپرجام اروپا ثبت کرد. او تبدیل به اولین مراکشی تاریخ شد که در فینال سوپرجام اروپا گلزنی می کند و بدین ترتیب نام خود را در تاریخ فوتبال کشورش ثبت کرد.

حکیم زیاش البته در این بازی علی‌رغم گلزنی در دقیقه 27 روی پاس کای هاورتز، چندان خوش شانس نبود و در نهایت در دقیقه 43 به علت مصدومیت با کریستین پولیشیچ تعویض شد.

توماس توخل تیمی پر مهره در اختیار دارد که توانست فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و اکنون باید دید که در فصل پیش‌رو به چه عناوینی دست خواهد یافت.

1470