تصویر؛ شماره 10 جدید میلان: از فشار روانی پوشیدن این شماره نمی ترسم

تصویر؛ شماره 10 جدید میلان: از فشار روانی پوشیدن این شماره نمی ترسم

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم میلان بعد از گرفتن پیراهن شماره 10 هاکان چالهان اوغلو می گوید که از فشار و سختی مسابقات سری آ نمی ترسد و برای کسب اسکودتو می جنگد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، براهیم دیاز، مهاجم اسپانیایی روسونری که در تابستان امسال و با قراردادی جدید مجددا از رئال مادرید به میلان آمد، در فصل گذشته که اولین دوره حضورش در سن سیرو بود عملکرد فوق العاده ای داشت. این بازیکن 22 ساله در بازگشت به سن سیرو، وارث پیراهن شماره 10 هاکان چالهان اوغلویی شد که به اینتر ملحق شده و بدون هیچ تردیدی، این پیراهن را پذیرفت.

براهیم دیاز در گفتگو با خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت:

"فرصتی طلایی به وجود آمد که من هم از آن استفاده کردم. این پیراهن شماره 10 است که رهبری تیم را برای شما به ارمغان می آورد؛ اما من از فشار روانی پوشیدن این پیراهن نمی ترسم بلکه برعکس، این پیراهن شماره 10 به من انرژی مثبت می دهد. بسیار خوشحالم که به باشگاه بزرگی مثل میلان با طرفداران بسیار که از من استقبال کردند، برگشتم. حضور دوباره در این جا باعث افتخار من است. در تاریخ باشگاه میلان، بازیکنان بزرگی پیراهن شماره 10 را بر تن کرده اند که دانستن این موضوع، ممکن است باعث ایجاد فشار روانی روی من شود اما من از این فشار روانی لذت می برم. من شخصیتی مسئولیت پذیر دارم و امیدوارم بتوانم انتظارات هواداران و کارشناسان از صاحب این پیراهن را برآورده کنم و بهترین عملکردم را برای میلان به نمایش بگذارم."

دیاز با قراردادی قرضی و دو ساله از لوس بلانکوس به روسونری پیوسته و امیدوار است بتواند مانند فصل گذشته، تجربه مثبتی از حضور در سن سیرو داشته باشد. دیاز حرف هایش را این گونه ادامه داد:

"سال قبل، فصل خوبی برای ما بود؛ عملکردمان مخصوصا در نیم فصل اول عالی بود و امسال هم باید همان عملکرد را تکرار کنیم و برای کسب اسکودتو، در همه مسابقات بجنگیم. انتظار دارم که تیم کاملاً متعهد باشد و در تمام تورنمنت ها برای کسب جام بجنگد و قهرمان شود. البته این موضوع، آسان نخواهد بود زیرا رقبای بزرگ و آماده ای وجود دارند اما ما نیز تیم قدرتمندی هستیم. تجربه سال گذشته بسیار مفید خواهد بود. باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در کورس رقابت و صدر جدول باقی بمانیم."

9404