دنیزلی: از جذب نادری سود خواهیم کرد

دنیزلی: از جذب نادری سود خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مصطفی دنیزلی می‌گوید که آینده محمد نادری بسیار روشن است و او می‌تواند در چند پست مختلف به آلتای کمک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مصطفی دنیزلی که فصل گذشته در میانه راه هدایت آلتای اسپور را برعهده گرفت، موفق شد با این تیم به سوپرلیگ ترکیه صعود کند و تیم زادگاهش را به سطح اول فوتبال ترکیه بیاورد. 

دنیزلی حالا با اشاره به اینکه از نظر روحی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: «ما باید تلاش کنیم و بر آنچه که می‌خواهیم تمرکز کنیم. این تمرکز باید روی عملکرد خودمان باشد و نه حریفان. من فکر می‌کنم برای بازیکنان جدید، سازگاری با شرایط اجتماعی شهر و تیم بسیار اهمیت دارد. ما دو بازیکن دیگر خواهیم خرید و خوشحالیم که پس از مدتها در مقابل هواداران بازی می‌کنیم. شروع کار همیشه هیجان انگیز و دشوار خواهد بود. من دوست دارم با آلتای در لیگ قهرمانان مربیگری کنم.»

این سرمربی باتجربه در مورد خرید محمد نادری توضیح داد: «آینده او بسیار روشن است، او بازیکنی است که در تیم ملی ایران بازی می‌کند و می‌تواند در پستهای دیگری به جز دفاع چپ هم بازی کند. آلتای به طور جدی از این انتقال سود می‌برد.»

او درباره بازی در استادیوم "آلسانچاک" عنوان کرد: «من آنجا خوابیدم، غذا خوردم، زندگی کردم و کار کردم. آن زمان ازمیر 5 تیم در سوپرلیگ داشت و همه امکانات خوبی داشتند. آلسانچاک خانه تیم آلتای است و می‌توانم بگویم این استادیوم مترادف باشگاه است.»

وی در مورد مصدومیت اریک بیورکاندر مدافع تازه کار سوئدی هم گفت: «او مصدومیت شدیدی داشت و امیدوارم با دوری طولانی مدت مواجه نشود. به نظرم مشکل از زمین تیم ماست چون آماده نیست.»

1470