حذف ستاره جنجالی تیم زنان آمریکا از تبلیغات فست فود معروف

حذف ستاره جنجالی تیم زنان آمریکا از تبلیغات فست فود معروف

پایگاه خبری فوتبالی - فست فود زنجیره ای "ساب وی" تصمیم گرفته است تا تصویر مگان رپینو را از تبلیغات تلویزیونی خود در تلویزیون آمریکا حذف کند چرا که این بازیکن در المپیک 2020 جنجال های زیادی را ایجاد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم زنان آمریکا در مسابقات المپیک با پیروزی چهار بر سه مقابل استرالیا به مدال برنز رسید اما رپینو به خاطر زانو زدن در حمایت از جنبش "جان سیاهان مهم است" در حین پخش سرود آمریکا مورد انتقاد قرار گرفت چرا که برخی اعتقاد دارند که این بازیکن بیش از حد در مسائل سیاسی دخالت می کند و بهتر است که سرش توی کار خودش باشد و روی بازی کردن تمرکز کند. در حقیقت کاپیتان 36 ساله تیم زنان آمریکا معمولا در مورد امور سیاسی و اجتماعی نظیر برابری حقوق مردان و زنان نظرات خاص خود را دارد. رفتارهای رپینو با انتقاد اشخاص مختلفی نظیر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مواجه شده است. ترامپ گفته بود که رپینو با رفتارهایش المپیک را هم سیاسی کرده است.

حالا فست فود زنجیره ای "ساب وی" تصمیم گرفته است که با رپینو قطع همکاری کند و به احتمال زیاد این ستاره دیگر در تبلیغات این شرکت نخواهد بود. رپینو در این تبلیغات یک توپ را به سمت فردی که یک ساندویچ بوریتو داشت، شوت می کرد. 

گفته می شود که عامل این تصمیم مربوط به ایجاد یک کمپین برای تحریم "ساب وی" در شبکه های اجتماعی بوده چرا که مشتریان حس می کنند که مواضع رپینو ضدآمریکایی است.

4125