نعمتی در مسیر فرجی؛ پرداخت چک شخصی به پدیده

نعمتی در مسیر فرجی؛ پرداخت چک شخصی به پدیده

پایگاه خبری فوتبالی- آیا علی نعمتی می‌توانند به مانند فرشاد فرجی شرایط حضورش در پرسپولس را فراهم کند؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس بعد از جذب علیرضا ابراهیمی از گل گهر، طبق درخواست یحیی گل‌محمدی سراغ علی نعمتی مدافع تیم پدیده هم رفتند. بازیکنی که برای پیوستن به پرسپولیس باید از تیمش رضایتنامه بگیرد و همین موضوع، کار این بازیکن برای پرسپولیسی شدن را سخت کرده است.

از قرارداد علی نعمتی با باشگاه پدیده یک فصل دیگر باقی مانده و باشگاه پرسپولیس مطابق استراتژی‌ای که در بخش نقل و انتقالات تعریف کرده به نعمتی گفته که آنها پیگیر رضایتنامه این بازیکن نخواهند بود و خودش باید رضایتنامه‌اش را از تیمش بگیرد.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس و پدیده بر سر مبلغ رضایت نامه یحیی گل‌محمدی (6 میلیارد تومان) دچار چالش هستند و پرسپولیس هنوز نتوانسته کل این مبلغ را به حساب باشگاه مشهدی واریز کند، حالا مدیران پدیده به نعمتی اعلام کرده‌اند در صورتی حاضر خواهند شد رضایت نامه او را صادر کنند که مبلغ رضایت نامه او (3 میلیارد تومان) به صورت نقد به حساب باشگاه پدیده واریز شود اما با توجه به اینکه این رقم سنگین است نعمتی به باشگاهش گفته که حاضر خواهد بود چک شخصی خود را به این باشگاه بدهد تا خیال مدیران پدیده را راحت کند که مشکلی بابت دریافت این 3 میلیارد تومان نخواهند داشت.

پیش از این فرشاد فرجی برای اینکه بتواند رضایتنامه‌اش را از پدیده بگیرد، آپارتمانش را فروخته بود تا مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس نداشته باشد و حالا نعمتی هم برای همکاری مجدد با یحیی گل‌محمدی، به دنبال این است که شخصا رضایتنامه‌اش را از پدیده بگیرد.

7655