مدافعان رم و بارسلونا، گزینه های تقویت قدرت دفاعی میلانی ها

مدافعان رم و بارسلونا، گزینه های تقویت قدرت دفاعی میلانی ها

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه میلان ایتالیا به منظور تقویت پست دفاع راست تیم خود، در اندیشه به خدمت گیری دو بازیکن از تیم های آ اس رم و بارسلونا بوده و شرایط انتقال این بازیکنان به جمع نفرات روسونری را در دست بررسی قرار داده اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، پس از ماجرای شوکه کننده جدایی لیونل مسی از بارسلونا، باشگاه کاتالانی می خواهد به پروژه خروج بازیکنان دیگر خود نیز سرعت ببخشد تا شرایط مالی تیم بهتر شود. در همین راستا، یکی از بازیکنانی که بارسلونا در ساعات گذشته با او تماس گرفته و به ماندن او در جمع آبی اناری ها تمایل داشته، سرجینیو دِست است. بارسلونا علاقه ای به جدایی دِست ندارد و رونالد کومان هم به این بازیکن اعتماد کامل دارد؛ اما باشگاه میلان ایتالیا این بازیکن را برای تقویت پست دفاع راست تیم خود می خواهد.

دِست پیشتر از این نیز از باشگاه های بایرن مونیخ و آرسنال هم پیشنهاد داشته اما این بازیکن هدف خود را موفقیت در بارسلونا برشمرده و پیشنهاد هر دو باشگاه آلمانی و انگلیسی را رد کرده است.

میلان دِست را برای بازی در پست دفاع راست مد نظر دارد اما گزینه اول آن ها برای تقویت این پست، الساندرو فلورنزی، مدافع راست ملی پوش تیم آ اس رم است که فصل گذشته را به صورت قرضی در پاریسن ژرمن بازی کرد.

9404