قرارداد بازیکن پر حاشیه اینتر بر اساس توافقی دو طرفه فسخ شد

قرارداد بازیکن پر حاشیه اینتر بر اساس توافقی دو طرفه فسخ شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر اعلام کرد که برای فسخ دو طرفه قرارداد این باشگاه با رجا ناینگولان، با هافبک بلژیکی خود به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، از مدت قرارداد رجا ناینگولان، هافبک بلژیکی با باشگاه اینتر، تنها یک سال دیگر باقی مانده بود و این بازیکن پر حاشیه دستمزدی حدود چهار و نیم میلیون یورو از نراتزوری دریافت می‌ کرد. طبق گزارش جانلوکا دی‌ مارتزیو، خبرنگار معتبر شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، رجا ناینگولان به عنوان غرامت بابت فسخ قرارداد خود، حدود نیمی از مبلغ دستمزد سالانه خود را از باشگاه اینتر دریافت خواهد کرد.

رجا ناینگولان در سال ۲۰۱۸ و در ازای داویده سانتون و نیکولو زانیولو به علاوه مبلغی پول نقد از آ اس رم به اینتر پیوسته بود؛ اما شرایط مطابق پیش بینی ها و میل دو طرف پیش نرفت تا این بازیکن بلژیکی مجبور شود حدود یک فصل و نیم را به صورت قرضی در باشگاه کالیاری ایتالیا سپری کند. بعد از این اتفاق بود که جایگاه رجا ناینگولان در تیم ملی بلژیک نیز به خطر افتاد و روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نام هافبک اینتر را به مرور زمان از لیست تیم ملی بلژیک برای حضور در مسابقات بین المللی خط زد و این ماجرا تا بدین لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

9404