رضایت الخلیفی از نقل و انتقالات تیمش؛ موفقیت در انتقالات استراتژیک

رضایت الخلیفی از نقل و انتقالات تیمش؛ موفقیت در انتقالات استراتژیک

پایگاه خبری فوتبالی - مالک قطری باشگاه فرانسوی که این روزها تیمش با عنوان 'مقصد جدید کاپیتان سابق بارسلونا' شناخته می شود، از نتایج حاصل از فعالیت های نقل و انتقالاتی مدیران رده میانی این باشگاه در پنجره تابستانی ابراز رضایت کرد و این عملکرد را موفقیت آمیز خواند.

به گزارش فوتبالی، بعد از این که قرارداد لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی و کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه پاریسن ژرمن امضا شده و این انتقال رسما اعلام شد، ناصر الخلیفی، مالک قطری این باشگاه فرانسوی در گفتگویی کوتاه با رسانه ها، چند جمله ای صحبت کرد که اظهارات او را در ادامه می خوانید:

"بابت این موضوع که لیونل مسی باشگاه پاریسن ژرمن را انتخاب کرده، فوق العاده خوشحال و سرمست هستیم و افتخار می کنیم که از این فوق ستاره آرژانتینی و خانواده اش در پایتخت فرانسه استقبال می کنیم. لیونل مسی از ابتدای دوران حرفه ای فوتبالش، هیچ وقت تمایل خود برای رقابت در بالاترین سطوح و و رقابت های معتبر، همچنین کسب جام های متعدد و ارزشمند را هرگز مخفی نکرده و این کاملا طبیعی و البته بدیهی است که خواسته باشگاه پاریسن ژرمن نیز همین مسائل (موفقیت و کسب افتخارات متعدد) است. اضافه شدن کاپیتان تیم ملی آرژانتین و قهرمان آخرین دوره جام کوپا آمریکا، به ترکیب پاریسن ژرمن که تیمی در سطح کلاس جهانی است، باعث می شود تا بتوانم با اطمینان خاطر بگویم که نقل و انتقالات بسیار استراتژیک باشگاه ما در خلال پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری، با موفقیت کامل به انجام رسید. با هدایت و رهبری یک شخصیت برجسته و بَرنده به نام پوچتینو به عنوان سرمربی تیم و کادر فنی این سرمربی روی نیمکت پر قدرت و شکوهمند رهبری پاریسن ژرمن، مشتاقانه در انتظار تماشای بازی تیمی هستم که اعضایش کنار یکدیگر و برای خوشحالی و سربلندی هوادارانشان در سرتاسر جهان آفرینش، تاریخ ساز خواهند شد." 

9404