رفتن مسی به پاریسن ژرمن تاثیری روی آینده رونالدو نخواهد گذاشت

رفتن مسی به پاریسن ژرمن تاثیری روی آینده رونالدو نخواهد گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدافع باسابقه یوونتوس مدعی است که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی، هیچ گاه به فکر خروج از تورین نبوده است.

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش باشگاه پاریسن ژرمن رسما خبر پیوستن لیونل مسی ستاره آرژانتینی فصل قبل بارسلونا را اعلام کرد. پیش از به هم خوردن مذاکرات بین مسی و بارسلونا، اخباری مبنی بر احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به پاریسن ژرمن به گوش می‌رسید که به نظر می‌رسد با رفتن مسی به پارک دو پرنس، دیگر احتمال وقوع این اتفاق وجود ندارد. 

به نقل از سایت گل، از قرارداد رونالدو با بانوی پیر تنها یک فصل باقی مانده و هنوز مشخص نیست که پس از سال 2022، رونالدو را هنوز در لباس سیاه و سفید یووه خواهیم دید یا نه. با این وجود قهرمان یورو 2020 مدعی است که رونالدو هیچ گاه به ترک یوونتوس فکر نکرده و قصد جدایی از این باشگاه را ندارد. او در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "فکر می‌کنم که حتی در صورت نپیوستن لیونل مسی به پی اس جی، رونالدو باز هم در یوونتوس می‌ماند. برای ما، او یک مهره بسیار با ارزشی است و من ایمان دارم که در این فصل، او بیشتر از هر فصلی گل می‌زند و به ما در رسیدن اهداف بلندمان، کمک خواهد کرد."

4416