طرح ویژه بلیچر ریپورت به مناسبت مشخص شدن شماره مسی در پاریسن ژرمن

طرح ویژه بلیچر ریپورت به مناسبت مشخص شدن شماره مسی در پاریسن ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - اولین تصاویر لیونل مسی در باشگاه جدیدش یعنی پاریسن ژرمن منتشر شد و بدین ترتیب مشخص شد که لیونل مسی قرار است شماره 30 پی اس جی را به تن کند یعنی همان شماره ای که فوق ستاره آرژانتینی در سال های اول حضورش در بارسلونا بر تن می‌کرد.

پایگاه خبری فوتبالی، چند ساعت پیش، لیونل مسی وارد شهر پاریس شد و دیگر کاملا مشخص شد که مسی به باشگاه پاریسن ژرمن خواهد پیوست و این انتقال شکل و شمایلی رسمی به خود پیدا کرد. مسی پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی خود در باشگاه پاریسن ژرمن، لباس های خود در این تیم را هم پوشید و با توپ روپایی زد تا بدین ترتیب تصاویر و ویدیوی مربوط به مراسم معارفه او آماده شده باشد.

لیونل مسی شماره 30 پاریسن ژرمن را بر تن خواهد کرد. رسانه بلیچر ریپورت به همین مناسبت این طرح ویژه را آماده کرده است که لیونل مسی در حال حاضر با شماره 30 پی اس جی دست خود را روی شانه های لیونل مسی 17 سال پیش که با شماره 30 در تیم بزرگسالان بارسلونا شروع به کار کرد، گذاشته است. در واقع به نظر می رسد که شروع و پایان کار مسی با یک شماره خواهد بود و آن شماره هم همان شماره 30 است هر چند که باید دید آیا مسی تا آخر دوران حرفه ای خود در پی اس جی می ماند یا خیر.

1470