دروازه‌بان فرانسوی: آرزوی پیوستن به چلسی را داشتم

دروازه‌بان فرانسوی: آرزوی پیوستن به چلسی را داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - ادوارد مندی دروازه‌بان سنگالی باشگاه چلسی اعتراف کرد، از این که ممکن بود انتقالش به استمفورد بریج عملی نشود، هراس داشته است. 

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا با مبلغ هشتاد میلیون یورو به چلسی پیوست، اما گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ نتوانست انتظارات مربیان و هواداران را برآورده کند تا چلسی در تابستان 2020 به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری باشند. آن‌ها موفق شدند با مبلغ بیست و دو میلیون پوند، ادوارد مندی را به غرب لندن بیاورند. 

به نقل از سایت گل، دروازه‌بان بیست و نه ساله اعتراف کرد که پیش از عقد قرارداد، از عملی نشدن آن می‌ترسیده و آرزوی پیوستن به چلسی را داشته است. او در مصاحبه‌ای با سایت رسمی یوفا گفت: "من اغلب با مدیر برنامه‌هایم راجع به علاقه چلسی حرف می‌زدم. سعی می‌کردم به آن فکر نکنم، زیرا چلسی واقعا مسئله بزرگی است و من راه درازی را طی کرده بودم. اما زمانی که مکالمات تلفنی آغاز شد، فهمیدم که علاقه چلسی واقعی است و سریعا با آن موافقت کردم. به خودم گفتم که شاید چلسی به یک دروازه‌بان دیگر احتیاج داشته باشد، اما پتر چک با من تماس گرفت و گفت که در این تابستان فقط به دنبال یک دروازه‌بان می‌باشند و آن هم من هستم. او تاکید کرد که فقط مرا می‌خواهد."

4416