نقل و انتقالات ميلان؛ وینگر نروژی رفت/ هافبک پاراگوئه ای آمد

نقل و انتقالات ميلان؛ وینگر نروژی رفت/ هافبک پاراگوئه ای آمد

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه هافبک جوان پاراگوئه ای باشگاه دپورتیوو کاپیاتا در مصاحبه ای تایید کرد که موکل او در آستانه پیوستن به جمع میلانی ها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پیش از این کالچو مرکاتو در ماه جولای اعلام کرده بود که تیم استعدادیاب روسونری مدتی است هوگو کوئنکا، هافبک جوان تیم دپورتیوو کاپیاتا را که به عنوان ستاره جدید فوتبال پاراگوئه شناخته می شود، زیر نظر گرفته اند. نه تنها این، بلکه توافقی نیز به ارزش پانصد هزار یورو (همراه با 10درصد از مبلغ فروش این بازیکن در آینده) با باشگاه پاراگوئه ای انجام و امضا شده است.

هم اکنون مدیر برنامه این بازیکن جوان اعلام کرده که انتظار دارد موکل او به زودی راهی میلان شود تا آزمایشات پزشکی باشگاه ایتالیایی را پشت سر بگذارد. مدیر برنامه کوئنکا در مصاحبه ای با ایستگاه رادیویی ورسوس پاراگوئه در خصوص شرایط انجام این انتقال گفت:

"ما در حال تمام کردن این معامله و رد و بدل کردن اسناد و مدارک آن هستیم. همه چیز به خوبی در حال انجام است."

همچنین به گزارش فوتبالی و به نقل از اسپورت مدیاست، در حالی که قرار است امشب میلانی ها در دیداری دوستانه در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا بروند، به نظر می رسد کار انتقال ینس پتر هائوگه به اینتراخت فرانکفورت آلمان در آستانه نهایی شدن است.

این گزارش حاکی از آن است که مدیران باشگاه اینتراخت فرانکفورت در نهایت حاضر شده اند مبلغ دلخواه و مورد نظر میلان برای فروش هائوگه را پرداخت کنند و آن ها پیشنهاد دوازده میلیون یورویی خود را به صورت رسمی برای باشگاه میلانی ارسال کرده اند.

از سوی دیگر، دیگر منابع معتبر ایتالیایی از جمله جانلوکا دی مارتزیو از شبکه اسکای ایتالیا، دنیله لونگو از کالچو مرکاتو و نیکولو اسکیرا همگی انتقال هائوگه با قراردادی به ارزش دوازده میلیون یورو به این باشگاه آلمانی را تایید کرده اند و این معامله هر لحظه ممکن است نهایی و رسما اعلام شود.

ساعاتی پیش باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه، از انتقال رسمی ینس پتر هائوگه، وینگر نروژی خود با قراردادی قرضی همراه با بند خرید اجباری) به اینتراخت فرانکفورت خبر داد.

همچنین گفتنی است که در صورت محقق شدن برخی از شرایط، قرارداد این بازیکن با باشگاه آلمانی به صورت خودکار دائمی خواهد شد.

9404