رسمی؛ لیونل مسی به پاریسن ژرمن پیوست

رسمی؛ لیونل مسی به پاریسن ژرمن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دیگر باید انتقال لیونل مسی را به پاریسن ژرمن رسمی شده بدانیم چرا که باشگاه پاریسن ژرمن در شبکه های اجتماعی خود یک کلیپ را برای بازیکن جدید خود که لیونل مسی است منتشر کرده است و بدین ترتیب اخبار مربوط به انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پاریسن ژرمن رسمیت می‌یابد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی اکنون در شهر پاریس فرانسه است و آخرین تصاویر او هم در فرودگاه این شهر منتشر شده است. مسی به زودی راهی باشگاه پاریسن ژرمن می شود تا تست های پزشکی این باشگاه را پشت سر بگذارد. پاریسن ژرمن یک ویدیو را منتشر کرده است که در آن اشاراتی به لیونل مسی وجود دارد و مشخص است که این باشگاه منتظر معارفه لیونل مسی است و انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پی اس جی رسمی شده است.

یکی از تصاویری که در ویدیویی که پی اس جی برای مسی منتشر کرده است، مربوط به توپ طلا های لیونل مسی در کنار برج ایفل است که صحنه ای بسیار زیبا را خلق کرده است. در حالی که در این ویدیو تصویری از مسی را نمی بینیم اما 6 توپ طلای او در قابی در کنار برج ایفل به حالت یک طرح قرار گرفته اند و می توان فهمید که بازیکن جدید پی اس جی مسی است و انتقال لئو مسی به پاریسن ژرمن با انتشار این ویدیو توسط صفحه رسمی باشگاه پاریسن ژرمن نهایی و رسمی شده است.

1470