پیام همسر مسی از درون هواپیما در مسیر پاریس

پیام همسر مسی از درون هواپیما در مسیر پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونلا روکوتزو همسر لیونل مسی ستاره آرژانتینی از درون هواپیما در سفر به پاریس برای امضای قرارداد لئو با پی اس جی تصویری منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونلا به همراه سه فرزندش تیاگو، ماتئو و سیرو و همسرش راهی پاریس شده است ، جایی که حداقل برای دو سال خانه جدیدشان خواهد بود. در حقیقت مسی برای قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه 40 میلیون یورو با پی اس جی به توافق رسیده که 30 میلیون یورو هم به عنوان پاداش انتقال دریافت خواهد کرد. آنتونلا در تصویری که از خودش و مسی منتشر کرده ، نوشته است:" با تمام قوا در مسیر چالشی جدید با هر پنج نفر."

مسی پس از آن که کل عمر فوتبالی خود را در بارسلونا سپری کرد به علت حل نشدن مشکلات مربوط به مقررات لالیگا تصمیم گرفت که نیوکمپ را ترک کند. در حقیقت بارسا به خاطر قوانین مربوط به سقف دستمزد در لالیگا به مشکل خورد و در نهایت لئو رفتنی شد. البته به نظر می رسد که رابطه مسی و مدیران تیم کاتالان در این اواخر به سمت تیرگی رفته بود چرا که وقتی در فرودگاه از پدر مسی پرسیدند که مقصر جدایی لئو چه کسی بوده است گفت که باید مقصر را در میان مدیران بارسا جستجو کرد.

4125