واکنش مدافع یوونتوس به شوخی آلگری درباره بازوبند کاپیتانی تیم

واکنش مدافع یوونتوس به شوخی آلگری درباره بازوبند کاپیتانی تیم

پایگاه خبری فوتبالی - ملی پوش ایتالیایی یوونتوس با بیان این که به وظایف خود در داخل و خارج از زمین بازی آشناست، تاکید کرد که شوخی مکس آلگری مبنی بر ندادن بازوبند کاپیتانی تیم به او، صرفا جهت مزاح و خنده بیان شده و این موضوع، مفهوم دیگری برای وی ندارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، وقتی ماسیمیلیانو آلگری در ابتدای تابستان جاری جایگزین آندره آ پیرلو شد و بار دیگر به نیمکت مربیگری یوونتوس بازگشت، در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در مورد سلسله مراتب کاپیتانی مورد سوال واقع شد.

آلگری پاسخ این سوال را این گونه داده بود که "چون بونوچی یک بار تورین را به مقصد میلان ترک کرده بوده، بنابراین سال های حضورش در یوونتوس باید مجددا صفر شده و دوباره بازشماری شود تا سابقه او برای بستن بازوبند کاپیتانی در این تیم مشخص شود. بنابراین بونوچی نباید امیدی به بستن این بازوبند در فصل پیش رو داشته باشد و اگر هم خواهان این بازوبند است، می تواند به بازار برود و یک بازوبند برای خودش بخرد و آن را هنگام بازی در میدان مسابقات محلی بر بازوی خود ببندد."

لئوناردو بونوچی در واکنش به این اظهارات آلگری که با چاشنی طنز درآمیخته بوده است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

"سرمربی تیم ما اغلب از این مدل شوخی ها می کند؛ من هم به این شوخی او خندیدم. با بازوبند یا بدون بازوبند کاپیتانی، من به وظایفم آشنا هستم و می دانم که باید در داخل و خارج از زمین چه کار کنم. اکنون آلگری به تیم ما بازگشته و ما آماده ایم آن چه را که سال گذشته از دست داده بودیم، پس بگیریم. ما در شرایطی هستیم که یک فصل عالی را رقم بزنیم."

اینتر فصل گذشته اسکودتو را فتح کرد و به سلطه نه ساله یوونتوس در سری آ پایان داد، اما از آن زمان با از دست دادن آنتونیو کونته، سرمربی موفق خود و همچنین اشرف حکیمی و روملو لوکاکو، آن تیم قهرمان نراتزوری در فصل گذشته دستخوش تغییرات بسیار زیادی گشته است.

در ادامه این گفتگو، بونوچی گفت:

"اینتر همچنان تیمی است که باید آن ها را اصلی ترین رقیب خود بدانیم اما رم، میلان و لاتزیو را نیز نباید دست کم گرفت. در رقابت برای قهرمانی لیگ، جزئیات می توانند همه چیز را تغییر دهند و قهرمان را مشخص کنند."

9404