آغاز دوران فلیک در تیم ملی/ 3 مهاجم جدید در صف پوشیدن پیراهن مانشافت

آغاز دوران فلیک در تیم ملی/ 3 مهاجم جدید در صف پوشیدن پیراهن مانشافت

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌ رسد سرمربی جدید تیم ملی آلمان می خواهد با اندیشه ایجاد چند تغییر مهم در ترکیب مانشافت، کار خود را به صورت رسمی در تیم ملی کشورش آغاز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت آلمانی Sportbuzzer، با روی کار آمدن هانس دیتر فلیک، سرمربی پیشین باشگاه بایرن مونیخ به عنوان نفر اول نیمکت تیم ملی فوتبال آلمان، چند تغییر هم در ترکیب بازیکنان دعوت شده به این تیم شکل خواهد گرفت. امروز نام چند تن از گزینه های مد نظر فلیک در رسانه های آلمانی منتشر شد. طبق گزارش این رسانه ها، فلیک می‌ خواهد دو مهاجم جدید را به ترکیب تیم ملی آلمان اضافه کند.

لوکاس انمچا از ولفسبورگ آلمان و کریم آدیامی از سالزبورگ اتریش، مورد توجه سرمربی سابق بایرن مونیخ برای حضور در تیم ملی آلمان قرار دارند. از طرف دیگر، فلیک به فلوریان ویرتس از لورکوزن توجه ویژه‌ ای دارد و می‌ خواهد به او فرصت انجام نخستیم بازی ملی اش را بدهد. البته ویرتس قبل از این نیز یک بار توسط یواخیم لوو به تیم ملی دعوت شد اما فرصت بازی با پیراهن مانشافت را پیدا نکرد.

به جز این‌ ها، ماریو گوتسه هم ممکن است به تیم ملی آلمان بازگردد و فلیک، این موضوع را در اندیشه های خود می پروراند. به گفته نشریات آلمانی، فلیک یکی از هواداران سرسخت ماریو گوتسه است و نگاه ویژه‌ ای به او دارد. گوتسه تحت هدایت روگر اشمیت در پی اس وی آیندهوون هلند، روزهای خوشی را سپری می‌ کند و یکی از گزینه‌ های هجومی برای حضور در تیم ملی آلمان خواهد بود.

9404