سوژه روز؛ AFC با پرسپولیس راه نمی‌آید

سوژه روز؛ AFC با پرسپولیس راه نمی‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس تاکنون 31 بار با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت پاداش آسیایی مکاتبه کرده است.

به گزارش فوتبالی، البته تا امروز تلاشهای پرسپولیس، نتیجه‌ای نداشته است. امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با فوتبالی در رابطه با مشکلات این باشگاه در راه دریافت پاداش آسیایی گفته است: اگر بخواهم دقیق بگویم تا حالا 31 بار در خصوص پرداخت این پاداش نامه نگاری داشتیم متأسفانه آنها هیچیک از راه‌هایی که قبلاً پول می‌گرفتیم را قبول نمی‌کنند.قصد داشتیم این پول را در چند قسط به صورت نقد از طریق سفارت ایران در مالزی بگیریم اما بر خلاف سال‌های گذشته اجازه این انتقال را ندادند. خواستیم تا همچون فیفا پول را به حساب شخص سوم واریز کنند که باز هم با آن موافقت نکردند.

حتما در جریان هستید که پرسپولیس باید تا یکماه دیگر، نزدیک به 600 هزار دلار به گابریل کالدرون پرداخت کند و حدود 100 هزار دلار هم به حساب خواکین واریز کند و تا امروز تلاش این باشگاه برای اینکه بتواند این پول را از طریق مطالباتش از AFC پرداخت کند، به جایی نرسیده است.

به گفته ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس، این باشگاه بابت رسیدن به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان و حضور در مرحله یک هشتم نهایی این فصل این تورنمنت، رقمی نزدیک به 3 میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد.

7655