دفاع میانی آکادمی رئال مادرید به کادیز پیوست

دفاع میانی آکادمی رئال مادرید به کادیز پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور چوست مدافع میانی آکادمی رئال مادرید که فصل گذشته در برخی بازیهای تیم بزرگسالان حضور پیدا کرده بود برای یک فصل به صورت قرضی و بدون بند خرید راهی کادیز شد.

به گزارش فوتبالی، چوست فصل گذشته در دو بازی لالیگا و یک بازی جام حذفی در تیم بزرگسالان رئال مادرید در ترکیب اصلی قرار گرفت و نمایش خوبی داشت. این بازیکن امید زیادی داشت تا با جدایی راموس و واران بتواند در رئال مادرید بماند اما ماندنی شدن خسوس وایخو شرایطش را تغییر داد. در حقیقت وایخو که در سال 2016 از ساراگوسا به رئال مادرید آمد در دو فصل اخیر قرضی به گرانادا رفت. این بازیکن در تابستان به رئال مادرید برگشت و پس از کسب مدال نقره با تیم المپیک اسپانیا به زودی به تمرینات اضافه می شود.  در حال حاضر به گفته مارکا، خسوس وایخو مشتری ندارد و به همین خاطر است که رئال مادرید مجبور است تا این مدافع را به عنوان مدافع میانی چهارمش در کنار داوید  آلابا، ادر میلیتائو و ناچو فرناندز حفظ کند. 

با ماندنی شدن وایخو، ویکتور چوست تصمیم گرفت که برای یک فصل قرضی به کادیز برود  در لالیگا و تجربه اندوزی کند تا در صورت درخشش در این تیم بتواند در فصل 23-2022 در رئال مادرید توپ بزند.

4125