یوسف دمیر استعداد 18 ساله‌ای که مقابل یوونتوس درخشید؛ در مسیر پدری و فاتی؟

یوسف دمیر استعداد 18 ساله‌ای که مقابل یوونتوس درخشید؛ در مسیر پدری و فاتی؟

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد گذشته (دوشنبه) بارسلونا و یوونتوس در چهارچوب جام دوستانه خوان گامپر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا خاتمه یافت و آبی و اناری پوشان برای شروع فصل جدید رقابت های لالیگا آماده شدند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی که تنها چند ساعت پس از خداحافظی تلخ لیونل مسی با بارسلونا برگزار شده بود، برخی از بازیکنان بارسلونا درخشش ویژه ای داشتند و توانستند در آخرین بازی پیش فصل بارسلونا خودی نشان بدهد. یکی از این بازیکنان یوسف دمیر بود؛ بازیکن 18 ساله ای که از تیم راپید وین اتریش به طور قرضی راهی بارسلونا شده است و قرار است که در تیم بارسلونای بی حضور داشته باشد و در برخی بازی ها هم به تیم اصلی بارسلونا ملحق شود و با نظر رونالد کومان فرصت هایی در اختیارش قرار بگیرد و پس از آن در صورت رضایت از عملکردش، قرارداد قرضی او تبدیل به قرارداد دائمی شود و بارسلونا این بازیکن را از راپید وین بخرد.

اما این بازیکن که در پست وینگر بازی می کند، در بازی بارسلونا مقابل یوونتوس، پاس گل اول آبی و اناری پوشان را در دقیقه 3 بازی به ممفیس دپای داد تا شروع خوبی داشته باشد. به نظر می رسد که او هم در مسیر پدری و آنسو فاتی دیگر بازیکنان جوان بارسلونا قرار گرفته است و می تواند در ادامه به بارسلونا کمک کند و به سایر استعداد های جوان بارسلونا بپیوندد.

1470