ملی پوش ایتالیایی گرگ ها در آستانه پیوستن به میلان قرار گرفت

ملی پوش ایتالیایی گرگ ها در آستانه پیوستن به میلان قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود ملی پوش ایتالیایی گرگ ها در آستانه امضای قرارداد با میلان است و رم را با قراردادی قرضی که گزینه حق خرید دائمی هم دارد، ترک می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، الساندرو فلورنزی امیدوار بود که پس از حضور در تیم های والنسیا و پاریسن ژرمن و پس از رسیدن به تیمی مثل جالوروسی که مربی مطرحی مانند خوزه مورینیو را روی نیمکت خود دارد، بتواند مجددا به اوج دوران بازی حرفه ای خود بازگردد و برگی از موفقیت های آ اس رم با حضور موثر او نوشته شود. 

با این حال، در استادیوم المپیکو در پايتخت ایتالیا، دیگر جایی برای فلورنزی وجود ندارد و به نظر می رسد این بار بازیکن 30 ساله ایتالیایی آماده استراحت است.

طبق گزارش رسانه اسکای اسپورت ایتالیا، الساندرو فلورنزی در صورت نهایی شدن انتقالش به تیم میلان، دیگر پیراهن شماره 24 سنتی خود را نخواهد پوشید. مذاکرات با سران میلان به سرعت پیش رفت و این معامله به زودی انجام می شود؛ این قرارداد به صورت انتقال قرضی با بند حق خرید دائمی خواهد بود که در صورت تحقق شرایطی خاص مانند تعداد بازی، تعداد گل و پاس گل، صعود به مسابقات اروپایی و... می توان بند خرید دائمی اجباری آن را فعال کرد. از قرار معلوم، الساندرو فلورنزی شخصا شرایط ارائه شده توسط روسونری را پذیرفته است؛ بنابراین اعلام رسمی خبر این انتقال، قریب الوقوع به نظر می رسد.

میلان همچنین دیوگو دالو از منچستر یونایتد یا آلوارو اودریزولا از رئال مادرید را به عنوان مدافع راست به عنوان جایگزین داوید کالابریا انتخاب کرده بود، اما این بازیکنان برای میلانی ها بسیار گران بودند و تا این لحظه، پروژه خرید آن ها توسط روسونری لغو شده است.

9404