آیا رونالدو و دیبالا به بازی اول یوونتوس خواهند رسید؟

آیا رونالدو و دیبالا به بازی اول یوونتوس خواهند رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس درباره رسیدن پائولو دیبالا و کریستیانو  رونالدو، دو ستاره تیمش به دیدار اول سری آ خوشبین است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم یوونتوس و بارسلونا در جام خوان گمپر به میدان رفتند و در نهایت بلوگرانا موفق شد با نتیجه 3-0 در برابر بیانکونری به پیروزی برسد. در این دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و برنده پنج توپ طلا، چهل و پنج دقیقه در زمین حضور داشت، اما پائولو دیبالا به خاطر ضرب دیدگی، بازی را از روی سکوها دنبال کرد. دیدار اول یوونتوس در سری آ، در روز بیست و دوم ماه آگوست برابر اودینزه خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، آلگری سرمربی سابق میلان پس از پایان بازی درباره احتمال رسیدن یا نرسیدن رونالدو و دیبالا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "رونالدو به خوبی تمرین می‌کند و در شرایط مناسبی قرار دارد. او همیشه خودش را در دسترس تیم قرار می‌دهد. دیبالا هم به زودی باز خواهد گشت. در روز بیست و دوم آگوست، در شرایط خوبی قرار خواهیم گرفت. دیبالا خوب است و روز سه شنبه به تمرینات بازخواهد گشت و برای دیدار روز شنبه آماده خواهد بود. البته فکر نکنم بتواند نود دقیقه در بازی حضور داشته باشد، اما حتما دقایقی به میدان خواهد رفت."

4416