فریدونی: تا چهارشنبه سرمربی جدید ذوب آهن انتخاب می‌شود/ با مربیانی مذاکره می‌کنیم که قرارداد ندارند

فریدونی: تا چهارشنبه سرمربی جدید ذوب آهن انتخاب می‌شود/ با مربیانی مذاکره می‌کنیم که قرارداد ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از انتخاب سرمربی جدید این تا روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش فوتبالی، مجتبی فریدونی در خصوص مذاکره با مربیانی که نام آنها را در مصاحبه یکی دو روز قبلش اعلام کرده بود، اظهار داشت: به دلیل اینکه فولاد شب گذشته در فینال جام حذفی به میدان رفت، هنوز با جواد نکونام ارتباطی برقرار نکردیم تا تمرکزش به هم نخورد و او امروز هم قطعا در حال استراحت بعد از بازی سنگین شب گذشته است.

او در خصوص اینکه از مربیانی نظیر ساکت الهامی، مهدی تارتار و مهدی رحمتی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری ذوب آهن نام برده شده، بیان کرد: با چند نفر از این مربیان مذاکره کردیم و از آنها برنامه هم گرفتیم اما هنوز گزینه‌ای نهایی نشده است. در هر حال قرارداد این مربیان با باشگاه‌های خود به پایان رسیده است و اگر قرارداد داشتند با آنها مذاکره نمی‌کردیم همانطور که وقتی خواستیم با محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان مذاکره کنیم ابتدا با مدیرعامل شرکت ملی مس صحبت کردیم و ایشان گفتند آقای ربیعی با ما قرارداد دارند. 

وی در مورد اینکه تا چه زمانی جانشن مجتبی حسینی در ذوب آهن معرفی خواهد شد، عنوان کرد: تا روز چهارشنبه سرمربی جدید ذوب آهن انتخاب می شود.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص مصاحبه سعید آذری مدیر عامل فولاد که گفته پایش را در باشگاه سابقش نمی‌گذارد گفت: من مسئول حرف های آقای آذری نیستم و از خودشان سوال کنید.

سوال بعدی ما از فریدونی درباره تغییرات در هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بود و اینکه شایعه شده شاید مدیرعامل این باشگاه هم عوض شود. پاسخ او را بخوانید: من فعلا در خدمت باشگاه ذوب آهن هستم.

9697