طرح؛ مثلث آتشین خط حمله رئال مادرید در صورت آمدن امباپه

طرح؛ مثلث آتشین خط حمله رئال مادرید در صورت آمدن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها و به خصوص پس از جدایی لیونل مسی و شایعاتی که پیرامون انتقال او به پی اس جی مطرح شده است، حرف و حدیث ها پیرامون انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید نیز افزایش یافته است و باید دید که در نهایت این ستاره فرانسوی در این تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد یا خیر.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید آخرین بازی دوستانه خود را مقابل میلان برگزار کرد و به تساوی بدون گل در این بازی دست یافت. گرت بیل در طول این بازی یک ضربه پنالتی را خراب کرد اما به گفته مارکا، کارلو آنچلوتی اعتقاد ویژه ای به گرت بیل دارد و برای فصل جدید می خواهد روی او حساب باز کند و بدین ترتیب گرت بیل می تواند در فصل جدید یکی از ارکان خط حمله رئال مادرید باشد.

کریم بنزما هم که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018 تبدیل به رهبر خط حمله رئال مادرید شده است، همچنان زیر نظر کارلو آنچلوتی مهاجم نوک ثابت رئال مادرید خواهد بود چرا که رابطه آنچلوتی با کریم بنزما یک رابطه بسیار خوب است.

از طرفی در صورت آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید، این بازیکن در کنار بیل و بنزما قرار خواهد گرفت و یک مثلث آتشین را شکل خواهد داد. اما اگر انتقال امباپه به رئال مادرید در این تابستان شکل نگیرد، به نظر می رسد که آنچلوتی از مثلث بیل بنزما و ادن هازارد استفاده خواهد کرد.

1470