سلفی پیکه با هواداران بارسلونا در جام خوان گامپر با استایل همیشگی

سلفی پیکه با هواداران بارسلونا در جام خوان گامپر با استایل همیشگی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بامداد دوشنبه در جام دوستانه خوان گامپر به مصاف یوونتوس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر صفر بیانکونری ها را شکست داده و در فاصله اندکی که تا شروع فصل جدید رقابت های لالیگای اسپانیا باقی مانده است، روحیه نسبتا خوبی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما جرارد پیکه در این بازی با بخشی از هواداران بارسلونا که برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه آمده بودند، یک عکس سلفی گرفت و آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. عکسی که البته مانند تمام پست های اینستاگرامی اخیر جرارد پیکه بود و یک نمای بسته از چهره مدافع اسپانیایی بارسلونا در آن قرار داشت. در واقع جرارد پیکه مدتی است که در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این تصاویر منتشر می کند و به نظر می رسد که از این قاب های نزدیک خوشش آمده است!

فصل جدید رقابت های لالیگا به زودی آغاز می شود و باید دید که عملکرد جرارد پیکه و به طوری کلی بارسلونا در آن به چه شکل خواهد بود. جدایی لیونل مسی از جمع آبی و اناری پوشان شوک بزرگی را به این تیم وارد کرد اما چند ساعت پس از مراسم وداع اشک بار لیونل مسی، این تیم در جام خوان گامپر موفق شد با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست دهد.

1470