واکنش اومتیتی به هو شدن مقابل یوونتوس به خاطر مسی

واکنش اومتیتی به هو شدن مقابل یوونتوس به خاطر مسی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در چهارچوب بازی دوستانه جام خوان گامپر، بارسلونا و یوونتوس به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد اما در این بازی حاشیه های زیادی وجود داشت که برخی از آن ها مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، چند ساعت پیش از برگزاری این بازی، لیونل مسی به طور رسمی در مراسم خداحافظی خود در بارسلونا حضور یافت و با این باشگاه خداحافظی کرد. مسی در صحبت های خود در این مراسم بسیار احساساتی شده و اشک ریخت و همین قضیه روی هواداران بارسلونا تاثیر گذاشت و آن ها چند ساعت بعد در جام خوان گامپر واکنش هایی به این قضیه داشتند که یکی از این واکنش ها مربوط به هو کردن ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، بود.

اومتیتی بازیکنی است که در بارسلونا حاضر به کاهش دستمزد خود نشده است و از طرفی نمی خواهد از بارسلونا هم برود تا بدین ترتیب در این بحران مالی باشگاه بارسلونا، هیچ کمکی به تیم نکرده باشد و از طرفی لیونل مسی به از بارسلونا جدا شود و باشگاه نتواند قرارداد جدیدی را با او به امضا برساند.

اومتیتی در واکنش به هو شدن ها در بازی دیروز، در بخش استوری های اینستاگرام خود نوشت:"بعضی اوقات بهتر است که چیزی نگویی و اجازه دهی تا سکوت اوضاع را بهتر کند."

1470