بررسی چهار گزینه نهایی سولشر به عنوان آخرین خرید تابستانی

بررسی چهار گزینه نهایی سولشر به عنوان آخرین خرید تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه منچستر یونایتد تا بدین جای کار از اوله گونر سولشر در نقل و انتقالات تابستانی حمایت کرده و خواسته های این سرمربی نروژی را برآورده ساخته اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکسپرس، با وجود جذب سانچو و واران، شیاطین سرخ به دنبال خریدهای بیشتری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند. سولشر به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره است و با اعتقاد به این که آن ها به بازیکنان جدید بیشتری نیاز دارند، به دنبال بازیکن در یکی دو پست دیگر است.

بررسی چهار بازیکنی که بیشتر از سایرین به منچستر یونایتد مرتبط شده اند و احتمال پیوستن آن ها به جمع شیاطین سرخ بالاست:

کیرن تریپیر

منچستر در حال حاضر بیساکا و دالو را در سمت راست دفاع دارد. با این وجود، آن ها امیدوارند تا قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ ۳۱ آگوست، بتوانند تریپیر را به تیم خود اضافه کنند. ماه گذشته اتلتیکو مادرید پیشنهاد شیاطین سرخ را رد کرد و منچستری ها قصد دارند پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن انگلیسی به تیم اسپانیایی ارائه کنند.

آرسنال نیز اخیرا پرس و جوهایی درباره شرایط جذب این بازیکن ۳۰ ساله انجام داده است؛ اما کیرن می خواهد به یونایتد ملحق شود و معتقد است که این انتقال طی هفته های پیش رو انجام خواهد شد.

اداردو کاماوینگا

منطقه دیگری که یونایتد می خواهد تقویت کند، خط هافبک است. با توجه به احتمال انتقال پل پوگبا به پاریسن ژرمن و عملکرد نامطلوب فن دبیک، سولشر به دنبال جذب بازیکن در این پست است. در حال حاضر منچستر سه بازیکن را تحت نظر دارد. اولین بازیکن کاماوینگا است که تنها ۱۸ سال دارد و طی دو فصل اخیر، عملکرد درخشانی در رن فرانسه داشته است. منچستر با نماینده های بازیکن ارتباط برقرار کرده است اما با وجود علاقه اداردو برای پیوستن به رئال مادرید یا پاریسن ژرمن، این انتقال سخت به نظر می رسد.

روبن نوس

ستاره ولورهمپتون نیز بازیکن دیگری است که یونایتد مد نظر دارد. ملی پوش پرتغالی طی فصول اخیر عملکرد خوبی در لیگ جزیره داشته است و یکی از بازیکنان اصلی ولوز به شمار می رود. با توجه به بحران اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، شاید ولوز مجبور به فروش بازیکن شود تا در شرایط مالی باشگاه تعادل ایجاد کند و یونایتد می تواند از این مسأله استفاده کند. برونو فرناندس از بازی کنار هموطن خود خوشحال خواهد شد و منچستر می تواند با ارائه پیشنهادی رسمی به سران ولورهمپتون، این خوشحالی را محقق کند.

سائول نیگس

آخرین بازیکنی که شیاطین سرخ مد نظر دارند، سائول نیگس از اتلتیکو مادرید است. او چندین سال است که مورد علاقه منچستر است و حالا که اتلتیکو مشکلی با فروش او ندارد، منچستر می تواند برای انجام این انتقال اقدام کند. باشگاه انگلیسی معتقد است که می تواند سائول را با ۴۵ میلیون پوند جذب کند اما برای این کار ابتدا باید این مبلغ با فروش سایر بازیکنان تیم تامین شود. منچستر علاقمند به قطع همکاری با جونز است و احتمال جدایی دالو، پریرا، تلس، جیمز و ویلیامز نیز وجود دارد.

قبل از پیروزی یونایتد مقابل اورتون، سولشر درباره عملکرد تیم در نقل و انتقالات صحبت کرد و گفت:

"ما تیمی متشکل از بازیکنانی با سنین مختلف ساخته ایم. چند بازیکن جوان با استعداد، چند بازیکن بسیار با تجربه و چند بازیکن که در اوج دوران فوتبال خود هستند. اما چیزی که همه ما بازیکنان و کادر فنی را متحد می کند، عطش و اشتیاق ما برای پیروزی است. ما آماده ایم تا قدم بعدی را در مسیر موفقیت برداریم و این نیازمند تکامل و پیشرفت مستمر است. ما تا این جای کار با بازگشت بازیکنان قرضی و جذب هیتون و سانچو، تیم خود را برای فصل پیش رو بسیار تقویت کرده ایم و جذب واران نیز باعث ارتقای عملکرد و نمایان شدن بُعد جدیدی از رویکرد جمعی ما خواهد بود."

9404