سوال روز؛ جانشین نیازمند در سپاهان کیست؟

سوال روز؛ جانشین نیازمند در سپاهان کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از دغدغه‌های اصلی سرمربی سپاهان برای فصل آینده جذب دروازه‌بان مطمئن است.

به گزارش فوتبالی، با جدایی پیام نیازمند از جمع شاگردان محرم نویدکیا و پیوستن او به باشگاه پورتیموننزه پرتغال حالا محرم نویدکیا به دنبال پیدا کردن یک جانشین مناسب برای اوست.

طی چند وقت اخیر، گلرهای مختلفی به سپاهان از لینک شده‌اند. از رشید مظاهری گرفته که هنوز معلوم نیست فصل آینده در استقلال خواهد ماند یا راهی اصفهان خواهد شد تا محمدرضا اخباری که فراز کمالوند با جدایی‌اش از تراکتور مخالفت کرد. حتی نام علیرضا حقیقی دروازه‎‌بان گل گهر هم به عنوان یکی از گزینه‌های نایب قهرمان لیگ مطرح شد.

هر چند حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ و نایب رییس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از همراه پروازی تیم ملی اعلام کرد قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی برداشته شده و باشگاه ها با دادن تضامین پرداخت به خارجی‌ها می‌توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند اما هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است.

 در چنین شرایطی روزنامه فرهیختگان در گزارشی به این نکته اشاره کرده که احتمال حضور گلر خارجی در سپاهان وجود دارد و از قول سایت ترانسفرمارکت نوشته که توماس اسودکائوسکاس دروازه‌بان لیتوانیایی سابق تیم فوتبال رم که بازیکن آزاد است، به سپاهان می‌پیوندد تا جانشین پیام نیازمند شود. این گلر 27ساله اهل لیتوانی است و فصل گذشته برای تیم لومل بلژیک بازی کرد. 

حالا باید دید نهایتا تکلیف جانشین نیازمند در سپاهان چه خواهد شد. آیا اصفهانی‌ها سراغ گلر خارجی خواهند رفت یا همانطور که گزارشگر بازی فینال جام حذفی مدعی شد، شاید رشید مظاهری نهایتا به اصفهان خواهد رفت. البته گفته می‎شود نویدکیا برنامه‌ای برای جذب او ندارد.

7655