وایرال شدن تصویر داوری که برای توپ فوتبال، بوسه فرستاد!

وایرال شدن تصویر داوری که برای توپ فوتبال، بوسه فرستاد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک داور فوتبال به خاطر بوسه فرستادن برای توپ قبل از بازی فولام و میدلزبورو به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت و وایرال شد.

به گزارش فوتبالی، کیث استرود پیش از قضاوت اولین بازی فصل جدید چمپیونشیپ (لیگ دسته دو انگلیس) برای یک توپ فوتبال بوسه فرستاد که ویدیوی این صحنه به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت. در حقیقت این داور 51 ساله جلوتر از بازیکنان دو تیم حرکت می کرد و وقتی توپ بازی را دید به سمتش بوسه فرستاد و در نهایت آن را برداشت و به سمت زمین حرکت کرد!

فوتبالدوستان انگلیسی معمولا از مایک دین داور پرحاشیه انگلیسی انتظار چنین رفتاری را داشته اند اما حالا انجام چنین کاری از جانب داوری دیگر مورد توجه قرار گرفته است. برخی حس می کنند که این داور به خاطر خرافات چنین کاری انجام داده است.استرود البته پیش از این توپ فوتبال را به دست می گرفت و می بوسید اما به خاطر پروتکل های کرونا از این کار منع شد چرا که فوتبالدوستان چنین رفتاری را در دوره شیوع کرونا بهداشتی نمی دانستند و به همین خاطر برونا به بوسه فرستادن از راه دور برای توپ اکتفا کرده است!

استرود بیش از 300 بازی را در لیگ فوتبال انگلیس سوت زده است و کمک داور فینال جام حذفی انگلیس در سال 2003 بین آرسنال و ساوتهمپتون بوده است.

4125