زنوزی با تراکتور قطع همکاری کرد؟ تکذیب شد

زنوزی با تراکتور قطع همکاری کرد؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا همکاری محمدرضا زنوزی با تراکتور به پایان رسیده است؟

به گزارش فوتبالی، چند سایت خبری با استناد به استوری مدیرعامل باشگاه تراکتور، به پایان همکاری مالک ثروتمند باشگاه تراکتور با تیم پرطرفدار تبریزی( به صورت موقت) اشاره کرده‌اند.

نظمی در این استوری – که خبری از آن در صفحه اینستاگرام او نیست- خطاب به هواداران تراکتور نوشته است: پیرو حواشی اخیر باشگاه و مسائلی که مطرح شده خدمت‌تان عارضم که آقای محمدرضا زنوزی مطلق و مجموعه ایشان بنا به دلایلی فعلا نمی‌توانند گره‌ای از مشکلات باشگاه باز کنند و بنده بهمراه مجموعه زحمتکش خودمان برای حل مشکلات و پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه تلاش خواهیم کرد.  این در حالیست که متاسفانه پنجره نقل و انتقالاتی ما از طرف فیفا و فدراسیون بسته است و مثل همیشه در این راه هم نیازمند حمایت شما هستیم.

این خبر در حالی منتشر شده که حدود یکماه قبل، مالک باشگاه تراکتور در واکنش به شایعات منتشر شده درباره احتمال واگذاری امتیاز این باشگاه گفته بود: این‌که مثلا می‌گویند زنوزی تصمیم گرفته تا تیم را واگذار کند یا تیم را برگرداند، این‌ها به دنبال ملتهب کردن فضای هواداری هستند و به دنبال اهداف خودشان هستند؛ وگرنه وقتی خودم هستم و همه‌جانبه مشغول حمایت تیم هستم که گفتم وظیفه‌ام است، چه لزومی به کناره‌گیری است؟

زنوزی البته در صحبتهایش به این نکته هم اشاره کرده بود که به دلیل مشکلات شخصی، امور باشگاه را به مدیرعامل و هیات مدیره تراکتور سپرده است منتهی حرفی از عدم حمایت از تیم تبریزی نزده بود.

از طرف دیگر رسانه رسمی باشگاه تراکتور هم هیچ اشاره‌ای به ماجرای قطع همکاری موقت زنوزی با این باشگاه نکرده و حالا باید دید داستان استوری مدیرعامل تراکتور چه بوده است البته نظمی دقایقی قبل در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که استوری منتشر شده، جعلی بوده و اصلا چنین خبری صحت ندارد.

1984