رد پیشنهاد نخست برای مهاجم آرژانتینی/ ژکو جانشین احتمالی لوکاکو

رد پیشنهاد نخست برای مهاجم آرژانتینی/ ژکو جانشین احتمالی لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - با جدایی قریب الوقوع روملو لوکاکو، اینتر به راحتی قصد از دست دادن لائوتارو مارتینس را ندارد و برابر پیشنهاد تاتنهام برای مهاجم آرژانتینی مقاومت می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو و کارلو لائودیزا (خبرنگاران معتبر فوتبال اروپا) تاتنهام با پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای جذب لائوتارو مارتینس وارد عمل شده اما اینتر این پیشنهاد را رد کرد؛ چرا که بعد از فروش روملو لوکاکو، قصد فروش مهاجم آرژانتینی را ندارد؛ اما شاید با رسیدن این پیشنهاد به 90 اوضاع تغییر کند. ایجنت این بازیکن 23 ساله نیز اعلام کرده او می خواهد بماند.

گری یاکوبز (خبرنگار نشریه تایمز) اخیرا مدعی شده بود که باشگاه تاتنهام برای جذب لائوتارو مارتینس با قراردادی ۶۰ میلیون پوندی، با اینتر به توافق رسیده است. این در حالی است که آرسنال یکی از جدی‌ ترین مشتریان مهاجم آرژانتینی به حساب می‌ آید. در حالی که به نظر می‌ رسد کار انتقال لوکاکو به چلسی به پایان رسیده، خروج لائوتارو از اینتر به معنای خروج هر ۳ عضو مثلث حکیمی، لائوتارو و لوکاکو خواهد بود که نقش چشمگیری در قهرمانی نراتزوری در سری‌ آ در فصل قبل داشتند. به گزارش تایمز، علاقه تاتنهام به لائوتارو به معنای مجوز جدایی هری کین نیست و اسپرز رویای تشکیل زوج کین - مارتینس را در سر می‌ پروراند.

رومانو می گوید اینتر با ادین جکو نیز به توافق شخصی بر سر قراردادی دو ساله رسیده است. به محض پیدا شدن یک جانشین برای جکو توسط رم، مهاجم بوسنیایی می تواند راهی اینتر شود. مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد. دووان زاپاتا نیز گزینه اصلی اینتر برای جانشینی لوکاکو است اما برای جذب او آتالانتا باید یک جانشینی مثل تامی آبراهام از چلسی پیدا کند. اینتر دو مهاجم می خواهد و ممکن است این دو مهاجم زاپاتا و ژکو باشند.

9404