کومان: دیگر مسی را نداریم اما باید آینده نگر و امیدوار باشیم

کومان: دیگر مسی را نداریم اما باید آینده نگر و امیدوار باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بارسلونا از عملکرد تیمش مقابل یوونتوس خوشحال و راضی است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در جام خوان گامپر 2021 با هدایت رونالد کومان برابر یوونتوس به پیروزی سه بر صفر رسید. این پنجمین و البته آخرین بازی بارسلونا در پیش فصل بود. مرد هلندی از رفتن مسی ناراحت است اما گفت که تیم باید بدون او به کارش ادامه دهد. گزیده ای از صحبت های رونالد کومان را در ادامه می خوانید:

"نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. از نظر فوتبال در سطح خوبی بودیم. نتو خیلی خوب بود. یک گام دیگر برداشتیم. بازیکنان المپیکی هنوز غایب هستند و زمانی که همه را در اختیار داشته باشیم بهتر می شود. ما تازه در شروع هستیم."

"طبیعی است وقتی بازیکنی مثل لیونل مسی برود، شرایط برای همه سخت می شود؛ اما باید این صفحه را ورق بزنیم زیرا چاره ای نداریم. باید خوب بازی کنیم و برنده شویم و بیشتر تلاش کنیم. بازیکنان دیگری می توانند پست او را بگیرند و نقش اصلی باشند. اما ما دیگر لئو را نداریم. باید ورق بزنیم و امیدوار باشیم."

"با ممفیس قرارداد بستیم و امروز نشان داد بازیکن بسیار موثری است. تیم باید پیشرفت کند زیرا بهترین بازیکن دنیا را از دست داده؛ اما باید این مساله را پذیرفت و کار کرد. نباید در گذشته ماند. آینده زیادی پیش روی تیم است."

"یوسف دمیر اگر از فرصت هایی که در اختیارش می گذاریم استفاده کند، می تواند بازیکن تیم اصلی شود؛ مثل بالده، نیکو و... آن ها آینده دار هستند و باید به آن ها فرصت بدهیم." 

"شایعات جدایی سرخیو آگوئرو درست نیست. او قرارداد امضا کرده و هیجان زده است. حیف که صبح مصدوم شد. باید منتظر بهبود مصدومیتش بمانیم. او می تواند به تیم کمک کند. خیلی زیاد."

9404