واکنش هواداران بارسلونا به جدایی مسی؛ از فریادهای دقیقه 10 تا هو کردن اومتیتی

واکنش هواداران بارسلونا به جدایی مسی؛ از فریادهای دقیقه 10 تا هو کردن اومتیتی

پایگاه خبری فوتبالی - اولین بازی بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی برگزار شد و این بازی یک بازی دوستانه در جام خوان گامپر بود که آبی و اناری پوشان طی آن موفق شدند با نتیجه سه بر صفر یوونتوس را شکست دهند و یک پیروزی روحیه بخش پیش از آغاز فصل جدید به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما چند ساعت پیش از این بازی، لیونل مسی به طور رسمی از بارسلونا جدا شده بود و یک خداحافظی تلخ داشت و در میان صحبت های خود در این مراسم گریه کرد تا هواداران بارسلونا ناراحت شوند.

در بازی بارسلونا مقابل یوونتوس، هواداران بارسلونا در دقیقه 10 یک صدا نام مسی را فریاد می زدند تا بدین ترتیب در این دقیقه از فوق ستاره آرژانتینی یاد کرده باشند. همچنین در ادامه این بازی ساموئل اومتیتی که در دقیقه 62 به جای آرائوخو وارد زمین شده بود، هر گاه صاحب توپ می‌شد، توسط هواداران بارسلونا هو می شد.

علت هو شدن اومتیتی این بود که این بازیکن راضی نشده که دستمزد خود را کاهش دهد و مشکلات مالی بارسلونا موجب جدایی لیونل مسی شدند و این باشگاه نتوانست قرارداد جدیدی را با مسی تمدید کند.

در هر صورت در طول این بازی با توجه به واکنش های هواداران بارسلونا به نظر می رسید که آن ها از جدایی لیونل مسی ناراحت و عصبانی هستند.

1470