مومنی:‌ دو تیم محتاط بودند و داور هم در پنالتی بازیکن فولاد اشتباه کرد/ مدیریت استقلال پاسخگوی شکست باشد

مومنی:‌ دو تیم محتاط بودند و داور هم در پنالتی بازیکن فولاد اشتباه کرد/ مدیریت استقلال پاسخگوی شکست باشد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت تیم استقلال گفت: بازی زیبایی در فینال جام حذفی ندیدیم و هر دو تیم محتاط بودند.

به گزارش فوتبالی، محمد مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی چندان زیبایی ندیدیم و دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافی نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند. این موضوع به احتیاط کادرفنی استقلال و فولاد برای از دست دادن قهرمانی بازمی‌گشت و آنها برای از دست ندادن جام، چندان دست به ریسک نزده و هجومی بازی نکردند. در نهایت کار به ضربات پنالتی کشید که در آن هر تیمی تمرکز بیشتری داشته و البته تا حدی شانس داشته باشد برنده می‌شود.

وی افزود: به تیم فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم اما فولاد هم آن تیم همیشگی نبود و در کل مسابقه موقعیت خیلی خاصی خلق نکرد. استقلال هم برخلاف دیدارهای قبلی‌اش نتوانست فرصت خاصی روی دروازه حریف به وجود آورد و در نهایت جام را از دست داد.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: نکته مهم در پنالتی‌ها تکرار شدن ضربه مهران موسوی بود. به نظر من داور برای این اقدام کاملاً اشتباه کرد. اگر قرار بود این پنالتی تکرار شود باید در برخی ضربات دیگر هم چنین کاری انجام می‌داد. آن صحنه نقطه عطف بازی بود زیرا مهران موسوی و بازیکنان فولاد پس از خراب شدن پنالتی خودشان را باختند. حتی وقتی وی در بار دوم هم نتوانست ضربه خوبی بزند و مظاهری بدشانس بود که دروازه‌اش پس از برخورد توپ به دستش باز شد.

مؤمنی با اشاره به از دست رفتن قهرمانی استقلال توضیح داد: در این زمینه اصلاً فرهاد مجیدی و بازیکنان را مقصر نمی‌دانم زیرا آنها با از خودگذشتگی و فداکاری در شرایطی که استقلال مشکلات مدیریتی فراوانی که دارد به فینال رسیدند؛ باید مدیریت پاسخگوی این شکست باشد زیرا در طول فصل بارها و بارها در مقابل بازیکنان ایستاد و شرایط لازم را برای آنها فراهم نکرد. مجیدی با دست خالی تیمش را تا اینجا رساند و استقلال امشب هم در ضربات پنالتی مغلوب شد.

1470