مصدومیت دو بازیکن بارسلونا برای بازی با یوونتوس/ کوتینیو رسید

مصدومیت دو بازیکن بارسلونا برای بازی با یوونتوس/ کوتینیو رسید

پایگاه خبری فوتبالی - هفته بد بارسلونا روز یکشنبه بدتر شد زیرا دو بازیکن این تیم دچار مشکل مصدومیت شده و در آستانه بازی این تیم مقابل یوونتوس در جام خوان گامپر، از لیست آبی اناری ها کنار رفتند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید کشور اسپانیا، کلمنت لنگلت و سرخیو آگوئرو، دو بازیکن تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به علت مصدومیت از تمرینات این باشگاه خارج شدند. بارسلونا قرار است امشب و از ساعت 24 به وقت تهران، در چارچوب رقابتی دوستانه تحت عنوان جام خوان گامپر در استادیوم نیوکمپ به مصاف تیم یوونتوس ایتالیا برود و رونالد کومان سخت در تلاش است تا با استفاده از چنین مسابقات تدارکاتی و دوستانه ای که در اردوهای پیش فصل برای تیمش برنامه ریزی شده است، سطح آمادگی آبی اناری ها را در فاصله روزهای اندکی که تا شروع رقابت های فصل جدید لالیگای اسپانیا باقی مانده، به مرز مطلوبی برساند تا یارای رقابت و مقابله با دو حریف اصلی خود یعنی تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را در طول مدت طولانی فصل پیش رو داشته باشد.

در حالی که هنوز هم اخبار و حواشی ناشی از جدایی شوک آور لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان آرژانتینی بارسلونایی ها از این تیم، کادر فنی و بازیکنان این تیم را آزار داده و آن ها را تحت تاثیر خود قرار می دهد، از اردوی بلوگرانا نیز خبر می رسد که دو بازیکن این تیم با مشکل مصدومیت مواجه شده اند. هنوز مدت زمان لازم برای بهبودی این دو بازیکن آبی اناری ها به صورت دقیق اعلام نشده ولی چیزی که مسلم است، این است که هر دوی این بازیکنان دیدار امشب تیمشان برابر یوونتوس را از دست داده اند. کلمون لنگلت از ناحیه زانوی پای راست ناراحت است، در حالی که سرخیو آگوئرو از ناحیه ساق پای راست خود مشکل دارد. مشکلات مربوط به مصدومیت آن ها باعث نگرانی بارسلونا و رونالد کومان می شود و این زوج در مسابقه جام خوان گامپر مقابل یوونتوس غایب خواهند بود.

اما یک نکته مثبت برای بارسا وجود دارد و آن این است که نام فیلیپ کوتینیو، بار دیگر در لیست بازیکنان بارسلونا برای بازی امشب برابر یوونتوس قرار گرفته است؛ این بازیکن برزیلی از 20 دسامبر زمانی که بارسا مقابل ایبار قرار گرفت، دچار مصدومیت شد و از آن زمان تا کنون در این تیم بازی نکرده است.

کوتینیو که تابستان امسال در لیست فروش بارسلونا هم حضور داشت، در ماه ژانویه تحت عمل جراحی قرار گرفته بود اما اکنون دوباره بهبودی خود را بازیافته است.

9404