تاثیر دومینووار انتقال لوکاکو در فوتبال ایتالیا/ بلوتی جایگزین جانشینان لوکاکو

تاثیر دومینووار انتقال لوکاکو در فوتبال ایتالیا/ بلوتی جایگزین جانشینان لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از تلاش اینتر برای جانشین کردن مهاجم آتالانتا و مهاجم رم به جای روملو لوکاکو که به احتمال زیاد به چلسی می رود، گفته می شود که به زودی سران این دو باشگاه بر سر انتقال کاپیتان تورینو با این باشگاه وارد مذاکره شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، بازگشت روملو لوکاکو به چلسی بر بازار نقل و انتقالات ایتالیا تأثیر دومینووار دارد، زیرا نراتزوری در حال حاضر در تلاش است تا قرارداد دوگانه ای را با دووان زاپاتا و ادین جکو، مهاجمان تیم های آتالانتا و آ اس رم منعقد کرده و هر دو یا حداقل یکی از آن ها را جایگزین ستاره بلژیکی خود کند.

البته چنین اقدامی، برای آتالانتا و آ اس رم تبعاتی در پی خواهد داشت و یک جای خالی در خط حمله این دو تیم باقی می گذارد که در همین راستا، از آندره آ بلوتی به عنوان یک هدف احتمالی برای هر دو تیم جهت پر کردن این جای خالی یاد شده است.

طبق گزارش رسانه کالچو مرکاتو، جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا یک بازیکن تیم ملی ایتالیا را به عنوان جانشینی مناسب برای جایگزینی دووان زاپاتا در ورزشگاه گویس شهر برگامو در نظر دارد؛ در حالی که ژوزه مورینیو از زمان حضورش در تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر، تمرکزش را روی جذب یکی از بازیکنان این تیم انگلیسی قرار داده است.

آندره آ بلوتی تمرکز خود را روی بررسی و پذیرش پیشنهاد تمدید قرارداد 3.3 میلیون یورویی تورینو قرار داد و به پیشنهاد تیم زنیت سن پترزبورگ نه گفت؛ ضمن این که مدیران تورینو نیز تنها پیشنهادات بالای 17 تا 18 میلیون یورو برای این مهاجم ملی پوش خود را برای بررسی مد نظر قرار می دهند.

طبق این گزارش، از تامی آبراهام نیز به عنوان یک گزینه احتمالی برای حضور در آتالانتا نام برده می شود و مدیران این تیم ایتالیایی برای جذب این بازیکن، ظرف امشب یا فردا با مقامات باشگاه چلسی دیدار خواهند کرد.

آینده آندره آ بلوتی هنوز نامشخص است اما اگر فرصت فروش او با قیمتی مناسب در همین تابستان پیش بیاید، تورینو آماده انجام چنین معامله ای خواهد بود.

9404