سلفی جالب ستاره لسترسیتی با یک هوادار در حین سوپرجام انگلیس

سلفی جالب ستاره لسترسیتی با یک هوادار در حین سوپرجام انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی در حین بازی شنبه شب در سوپرجام انگلیس مقابل منچسترسیتی در ومبلی ثانیه هایی به خودش استراحت داد و با هواداری که خودش را به درون چمن رسانده بود، سلفی گرفت!

به گزارش فوتبالی، مدیسون 71 دقیقه در پیروزی لسترسیتی مقابل منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر حضور پیدا کرد. ایهئاناچو تک گل بازی را برای لستر به ثمر رساند تا اولین جام فصل از دست گواردیولا بپرد اما پیش از اتمام نیم ساعت اول، یکی از هواداران لستر که به درون زمین آمده بود این فرصت را پیدا کرد تا با مدیسون سلفی بگیرد.

در حالی که مدیسون به سمت نقطه کرنر حرکت می کرد تا  توپ را ارسال کند، یک هوادار توانست از نیروهای امنیتی عبور کند و وارد زمین شود تا با بازیکنی که یک بازی در تیم ملی انگلیس داشته، عکس بگیرد. مدیسون نیز با لبخند در مقابل دوربین ایستاد و سلفی گرفت که البته مامور امنیتی در ومبلی خیلی سریع این هوادار را به سمت بیرون از چمن هدایت کرد. در زمانی که این اتفاق رخ داد، بازی با نتیجه مساوی بدون گل دنبال می شد.

پس از ورود هواداران به بازی فینال یورو 2020 میان انگلیس و ایتالیا نگرانی هایی در مورد امنیت هواداران ایجاد شده است. 

مدیسون در این تابستان به شدت مورد توجه آرسنال قرار دارد چرا که ارتتا علاقه زیادی به ستاره لسترسیتی دارد و حس می کند که این بازییکن می تواند بازیساز جدید تیمش باشد.

4125