تفضلی مورد توجه پرسپولیس؟ تائید نمی‌شود

تفضلی مورد توجه پرسپولیس؟ تائید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس برنامه‌ای برای جذب مدافع ایرانی ویکومبه واندرز ندارد.

به گزارش فوتبالی، دیروز برایتان نوشتیم که استوری رایان تفضلی باعث شده که شایعاتی درباره احتمال دعوت او به تیم ملی منتشر شود به خصوص آنکه دو مدافع میانی تیم ملی یعنی مرتضی پورعلی‌گنجی و عارف غلامی مصدوم هستند و شاید اسکوچیچ بخواهد به تفضلی فرصت حضور در اردو را بدهد.

این موضوع سوژه یکی از سوال‌های خبرنگاران از وحید هاشمیان هم شد و مربی تیم ملی در حاشیه مراسم رونمایی از همراه پروازی تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: قطعاً بازیکنی که لیاقت داشته باشد، دعوت خواهد شد. اینجا موضوع اصلی، لیاقت حضور در تیم ملی است و بازیکن چه داخلی باشد و چه خارجی، لیاقت داشته و بتواند کمک کند، به تیم ملی دعوت خواهد شد.

در چنین شرایطی، این شایعه هم مطرح شده که شاید رایان تفضلی یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی محمدحسین کنعانی‌زادگان باشد. درست است که پرسپولیس، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را در پست مدافع میانی دارد اما یحیی گل‌محمدی در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع دیگر است تا خیالش بابت آن پست راحت شود.

خبر علاقه پرسپولیس به جذب تفضلی در حالی منتشر شده که طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، نام این بازیکن در لیست سرمربی پرسپولیس نیست.

البته این بازیکن چندی پیش در گفت و گو با خبرورزشی مدعی شده بود که با پرسپولیس صحبت کرده اما فعلا برنامه‌ای برای بازی در لیگ ایران ندارد: پرسپولیس به من پیشنهاد داد و یک صحبتی انجام دادیم ولی سایر مسائل را به مدیربرنامه‌هایم سپردم که منجر به عقد قرارداد نشد. می‌دانم پرسپولیس هواداران زیادی دارد و قهرمان ایران است ولی واقعیت این است که من ترجیح می‌دهم فعلا به فوتبالم در اروپا ادامه دهم تا کیفیت خودم را بالاتر ببرم و بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم.

7655