حمله گواردیولا به یوفا و فیفا پس از شکست در سوپرجام انگلیس

حمله گواردیولا به یوفا و فیفا پس از شکست در سوپرجام انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مدعی است که یوفا و فیفا، زمان کافی برای استراحت کردن به بازیکنان و مربیان نمی‌دهد و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در طول فصل خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی از چهارچوب کامیونیتی شیلد کاپ در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که در پایان روباه‌ها موفق شدند با تک گل ایهناچو در دقیقه 89، به پیروزی 1-0 دست پیدا کنند و اولین جام فصل را به دست بیاورند. 

به نقل از سایت منچسترایونینگ نیوز، در دیدار روز گذشته، پپ گواردیولا بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، زیرا آن‌ها در مسابقات یورو 2020 و کوپا آمریکا 2021 حضور داشتند و سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا معتقد است که فیفا و یوفا به آن‌ها فرصت استراحت کافی نداده. او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "همانند فصل گذشته، کار را آرام شروع خواهیم کرد، زیرا فیفا و یوفا به مربیان برنامه درست و حسابی نداده و بازیکنان نیز فرصت استراحت کردن ندارند. فردا هفت یا هشت بازیکن به ما اضافه خواهند شد. رودری تنها دو جلسه با ما تمرین کرده، لاپورته در قرنطینه است و خیلی از بازیکنان تنها یک جلسه تمرینی گذرانده‌اند. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و بهتر از فصل گذشته کار کنیم."

4416