پاری سن ژرمن فصل را با پیروزی خفیف آغاز کرد

پاری سن ژرمن فصل را با پیروزی خفیف آغاز کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد با پیروزی دو بر یک برابر تروا به اولین برد خود در اولین دیدار دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم تروا و پاری سن ژرمن از چهارچوب هفته اول لیگ فرانسه در ورزشگاه دلائوب به مصاف هم رفتند. در این دیدار کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی در نوک خط حمله قرار گرفتند و ستاره‌های جدید این تیم از جمله جورجینیو واینالدوم و اشرف حکیمی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشتند، اما سرخیو راموس و جیانلوئیجی دوناروما در این بازی غایب بود و دیگر غایب مهم پی اس جی در این دیدار، نیمار جونیور بود. 

در این دیدار تروا بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه 9 بازی توسط اولید الهاجم با پاس گل دیلان چمبوست به گل اول دست پیدا کرد. شادی میزبان تنها ده دقیقه دوام داشت و اشرف حکیمی در اولین دیدار رسمی خود برای پاری سن ژرمن، موفق شد در دقیقه 19 با پاس آندر هررا گل اول را وارد دروازه میزبان کند. سپس دو دقیقه بعد از این گل، مائورو ایکاردی با پاس گل کیلیان امباپه، پاریس را پیش انداخت و نیمه اول با برتری 2-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم، اما در ده دقیقه پایانی فشار تروا برای رسیدن به گل تساوی چند برابر افزایش یافت، اما نتوانستند بهره‌ای از آن ببرند تا شاگردان پوچتینو در اولین دیدار به پیروزی 2-1 دست پیدا کنند. 

4416