رکورد منفی گواردیولا برای اولین بار در دوران مربیگری؛ شکست در دو فینال پیاپی

رکورد منفی گواردیولا برای اولین بار در دوران مربیگری؛ شکست در دو فینال پیاپی

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار نهایی سوپرجام انگلیس میان دو تیم منچستر سیتی و لسترسیتی برگزار شد و در نهایت این لسترسیتی بود که توانست با تک گلی که کلچی ایهیناچو در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در این بازی برنده شده و جام را بالای سر ببرد و منچسترسیتی با هدایت گواردیولا این فینال را باخت.

به گزارش فوتبالی، اما پپ گواردیولا با شکست در این فینال یک رکورد منفی را در کارنامه خود ثبت کرد و آن هم شکست در دو فینال پیاپی در دوران مربیگری‌اش است. در حقیقت پپ گواردیولا به همراه منچسترسیتی در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه یک بر صفر مقابل چلسی شکست خورد و اکنون هم در فینال جام خیریه فوتبال انگلیس که همان سوپرجام است شکست خورد تا در دو فینال پیاپی شکست خورده باشد.

این اتفاق برای پپ گواردیولا هرگز تا پیش از این در دوران مربیگری اش رخ نداده بود و این سرمربی اسپانیایی نه با بارسلونا و نه با بایرن مونیخ و نه حتی تاکنون با منچسترسیتی در دو فینال پیاپی شکست نخورده بود و آماری مثبت از این نظر داشت که اکنون با شکست مقابل چلسی و لسترسیتی در فینال های لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام انگلیس یک رکورد منفی برایش ثبت شد.

1470