تصاویر بامزه دنی آلوز به همراه مدال طلای فوتبال المپیک 2020

تصاویر بامزه دنی آلوز به همراه مدال طلای فوتبال المپیک 2020

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل موفق شد در رقابت های المپیک 2020 توکیو به قهرمانی برسد و مدال طلای بازی ها را به دست بیاورد و بدین ترتیب ناکامی خود در رقابت های کوپا آمریکا را که ماه گذشته در کشور برزیل برگزار می شد جبران کند و اکنون با تیم امید هایش در المپیک به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، اما در این قهرمانی برزیل یک چهره ویژه وجود داشت و آن هم دنی آلوز بود که با 38 سال سن در این رقابت ها شرکت کرده بود و از سهمیه بالای 22 ساله های تیم ملی برزیل برای حضور در رقابت های المپیک استفاده کرده بود.

با این قهرمانی، دنی آلوز به همراه تیم ملی برزیل تمام جام های ممکن اعم از جام کنفدراسیون ها، کوپا آمریکا و طلای المپیک را به دست آورده است و تنها در فتح جام جهانی ناکام بوده است و این تنها نقطه تاریک کارنامه حضور او در تیم ملی برزیل است.

دنی آلوز به عنوان کاپیتان برزیل در رقابت های المپیک 2020 توکیو حضور داشت و پس از دریافت مدال طلا تصاویر جالب و بامزه ای را با آن گرفت. دنی آلوز به طور کلی بازیکنی شوخ طبع است که حرکات عجیب و غریب زیادی در دوران بازیگری اش داشته است و این تصاویر او پس از دریافت مدال طلای المپیک را هم می توان در کنار سایر حرکات عجیب او قرار داد.

1470