لسترسیتی 1-0 منچسترسیتی؛ اولین جام از دست پپ پرید

لسترسیتی 1-0 منچسترسیتی؛ اولین جام از دست پپ پرید

پایگاه خبری فوتبالی - لسترسیتی موفق شد با پیروزی 1-0 برابر منچسترسیتی قهرمان کامیونیتی شیلد انگلیس شد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) از ساعت 20:45 در ورزشگاه ومبلی لندن، دو تیم لسترسیتی و منچسترسیتی از چهارچوب کامیونیتی شیلد به مصاف هم رفتند. در فصل گذشته شاگردان پپ گواردیولا، مقتدرانه قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند و در آن سمت، لسترسیتی با پیروزی یک بر صفر مقابل چلسی در فینال اف ای کاپ، قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند. 

پپ گواردیولا در این بازی به خیلی از ستاره‌های تیمش بازی نداد و چند تن از بازیکنان جوان را راهی میدان کرد.

در نیمه اول در ابتدا شاهد بازی سردی از سوی هر دو تیم بودیم، اما در ادامه بازی سرعت بیشتری پیدا کرد. لسترسیتی برخلاف انتظار اصلا دست و پا بسته نبود و چند بار دروازه سیتیزن‌ها را به صورت جدی تهدید کردند، اما زک اشتفن دروازه‌بان منچسترسیتی درخشید تا دروازه تیمش در نیمه اول باز نشود و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم، سیتی کاملا تیم برتر میدان بود و نبض بازی را در دست گرفت. شاگردان گواردیولا چند موقعیت گلزنی به دست آوردند، اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. در دقیقه 88 ناتان آکه مدافع چهل میلیون پوندی سیتی اشتباه فاحشی در محوطه جریمه انجام داد و یک پنالتی به لسترسیتی تقدیم کرد. ایهناچو مهاجم لستر پشت توپ ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا اولین جام از دستان گواردیولا لیز بخورد و لستر با نتیجه 1-0 قهرمان جام حذفی شود.

4416