عکس؛ لحظه اهدای مدال طلای فوتبال المپیک به برزیل و مدال نقره به اسپانیا

عکس؛ لحظه اهدای مدال طلای فوتبال المپیک به برزیل و مدال نقره به اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های المپیک 2020 توکیو هم به انتهای خود رسید و تیم ملی برزیل موفق شد در این بازی ها به قهرمانی رسیده و مدال طلا را از آن خود کند. سلسائو در فینال این رقابت ها تیم ملی اسپانیا را شکست داد تا بدین ترتیب تیم ملی امید اسپانیا در رده دوم قرار بگیرد و مدال نقره را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، پس از برگزاری بازی فینال که در آن در طول 120 دقیقه تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم ملی اسپانیا را شکست دهد، مراسم اهدای مدال های المپیک 2020 برگزار شد که تیم ملی برزیل با توجه به اینکه قهرمان شده بود، مدال طلا را از آن خود کرد و به همراه مدال ها، هدایایی هم به عنوان یادگاری به بازیکنان و اعضای تیم ملی برزیل اهدا شد. البته این مدال های طلا در مجموع به عنوان یک مدال طلا برای آن کشور در رقابت های المپیک حساب می شود.

تیم ملی اسپانیا هم با توجه به قرار گرفتن در جایگاه دوم، مدال نقره را از آن خود کرد و توانست آن را به دست بیاورد. اسپانیا در رقابت های یورو 2020 توفیقی نداشت و نتوانست قهرمان شود و اکنون تیم ملی امیدش در رقابت های المپیک باز هم نتوانست قهرمان شود و مدال نقره را به دست آورد.

1470