گمانه زنی درباره رقابت مهم سپاهان و گل گهر؛ به دنبال شماره یک مطمئن

گمانه زنی درباره رقابت مهم سپاهان و گل گهر؛ به دنبال شماره یک مطمئن

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اهداف اصلی دو باشگاه صنعتی فوتبال ایران در فصل آینده جذب دروازه‌بان تراز اول است.

به گزارش فوتبالی، دو تیم سپاهان و گل گهر سیرجان که جزو تیم های صنعتی و متمول در فوتبال ایران به شمار می‌روند برای فصل آینده به دنبال دروازه بان مطمئن هستند. 

جدایی پیام نیازمند که طی سه سال اخیر نمایشی فوق العاده در ترکیب سپاهان داشته و حتی یک مسابقه رسمی را هم  از دست نداده، باعث شد که سپاهان به دنبال پیدا کردن جانشین برای رکورددار بیشترین دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران باشد.

گل گهر سیرجان نیز امسال از ناحیه دروازه آسیب پذیر نشان داد جایی که علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی نتوانستند به کمک امیر قلعه‌نویی بیایند و نمایش آنها با نوسان زیادی در این فصل همراه بود، شاید اگر گل گهر یک دروازه بان خوب داشت آنها می‌توانستند سهمیه آسیایی را از طریق لیگ برتر بگیرند.

در شرایط فعلی جذب دروازه‌بان  کار ساده ای برای محرم نویدکیا و امیر قلعه‌نویی نیست چرا که باتوجه به قانون عدم ورود خارجی ها به فوتبال ایران آنها گزینه های محدودی پیش روی خود خواهند داشت. 

بیایید این گزینه‌ها را با هم بررسی کنیم:

محمدرضا اخباری: اخباری در لیگ بیستم به عنوان دروازه بان اول تراکتور عملکرد بسیار خوبی داشت و به دوران اوج خود بازگشت.او در لیگ قهرمانان یکی از عوامل اصلی صعود به مرحله یک هشتم نهایی بود و اسکوچیچ او را به تیم ملی نیز دعوت کرد. با توجه به اینکه این دروازه بان با تراکتور قرارداد دارد اما گفته می‌شود با حضور پورحمیدی در تراکتور شاید این بازیکن راهی یکی از تیم های سپاهان یا گل گهر شود. هر چند اخباری مبنی بر مخالفت فراز کمالوند با جدایی او و حضورش در تیم های داخلی شنیده می شود اما بعید است او فصل آینده را در تراکتور ماندگار شود.

رشید مظاهری: او که فصل را با حضور درون قفس توری آبی‌ها آغاز کرد و به یکی از ارکان اصلی این تیم تبدیل شده بود در ادامه جایش در ترکیب اصلی را به سیدحسین حسینی داد. از روزی که جدایی نیازمند از سپاهان قطعی شده، اخبار زیادی درباره مذاکره سپاهان با مظاهری و توافق طرفین منتشر شده هر چند که برخی اخبار حاکی از آن است که او فصل آینده هم در استقلال خواهد ماند.

احسان مرادیان: دروازه‌بان جوان فولادی ها که جای محسن فروزان را در ترکیب تیم جواد نکونام گرفته، بر اساس برخی اخبار غیررسمی، به دنبال بازی در تیمی است که بتواند در ترکیب ثابتش حضور داشته باشد. او که قد و قواره خوبی برخوردار است در صورت قطعی شدن جدایی‌اش از فولاد، مشتریانی در بازار خواهد داشت.

گزینه‌های دیگر: محمد حسین اکبر منادی و فرهاد کرمانشاهی گزینه‌های جوانی هستند که در لیگ بیستم عملکرد خوبی داشتند هر چند منادی با سایپا به دسته یک سقوط کردند اما گویا منادی پیشنهادهایی از لیگ برتر دارد. فرهاد کرمانشاهی هم در نیم فصل دوم نمایش نسبتا خوبی در دروازه نفت مسجدسلیمان داشته و او هم در بازار شایعات مورد توجه چند تیم قرار گرفته است.

7655