میلان درصدد فروش کونتی و کاستیخو در پنجره تابستانی

میلان درصدد فروش کونتی و کاستیخو در پنجره تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - میلانی ها به دنبال فروش دو بازیکن دیگر خود در زمان پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت، میلان سخت در تلاش است تا بتواند دو بازیکنی که دیگر جایی در برنامه های این تیم ندارند را بفروشد.

مدیریت میلان قصد دارد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی یک بازیکن رزرو برای پست دفاع کناری راست، یک هافبک به عنوان انتخاب چهارم، یک وینگر راست جدید، یک هافبک هجومی و یک مهاجم مرکزی جوان خریداری کند.

بر اساس تازه ترین گزارشی که توتو اسپورت ارائه داده است، میلان علاوه بر خریدهایی که قصد انجامش را دارد، باید فروش هایی داشته باشد. ساموئل کاستیخو و آندره آ کونتی در لیست فروش قرار دارند اما تا این لحظه هیچ پیشنهادی برای آن ها دریافت نشده است.

این دو خارج از برنامه های باشگاه در نظر گرفته شده اند و فروش آن ها با مبلغی مناسب قطعا رضایت بخش خواهد بود؛ اما تا این لحظه هیچ تیمی پیشنهادی جدی برای هیچ یک از دو بازیکن ارائه نکرده است. هر چند که در رابطه با کاستیخو، شایعاتی از تمایل تیم هایی در اسپانیا وجود دارد.

همچنین گفتنی است که طبق برنامه ریزی های انجام شده ماتیا کالدارا، دیگر بازیکن مازاد میلان به زودی در تست های پزشکی ونتزیا شرکت و به این تیم خواهد پیوست.

9404