عکس؛ گریه ریچارلیسون و سایر بازیکنان برزیل پس از قهرمانی در المپیک

عکس؛ گریه ریچارلیسون و سایر بازیکنان برزیل پس از قهرمانی در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی امید برزیل موفق شد در رقابت های المپیک 2020 توکیو به قهرمانی برسد و بدین ترتیب مدال طلای این بازی ها را از آن خود کند و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان برزیل احساساتی شده و برخی از آن ها اشک بریزند.

به گزارش فوتبالی، ریچارلیسون یکی از بازیکنانی بود که پس از قهرمانی برزیل در رقابت های المپیک 2020 توکیو احساساتی شده و اشک ریخت. او که در باشگاه اورتون حضور دارد، شایعات زیادی درباره پیوستن او به رئال مادرید وجود دارد هر چند که اکنون و با رفتن احتمالی مسی به پی اس جی، دوباره امباپه تبدیل به سوژه اصلی رسانه ها برای لینک شدن به رئال مادرید خواهد شد.

علاوه بر ریچارلیسون، بازیکنان دیگری از تیم ملی برزیل هم اشک ریختند که می توان در این میان، نینو و متیوس هنریکه را نام برد. تیم ملی برزیل در رقابت های کوپا آمریکا 2021 که در برزیل هم برگزار می شد، نتوانست قهرمان شود و ناکام ماند اما اکنون تیم امید برزیل در رقابت های المپیک 2020 توکیو به مقام قهرمانی رسیده است.

ریچارلیسون در فینال المپیک، یک پنالتی را مقابل اسپانیا از دست داد و همین قضیه می توانست موجب این شود که برزیل مدال طلا را از دست بدهد اما این اتفاق نیفتاد و ریچارلیسون هم با قهرمانی برزیل اشک ریخت.

1470